Skrevet av Emne: ConnectedDrive  (Lest 9682 ganger)

Toalmar

  • Gold Member
  • ******
  • Innlegg: 1387
    • Vis profil
Sv: ConnectedDrive
« Svar #150 på: Mandag 05. August 2019, klokken 14:36 »
Det er jo nesten komisk at ikke BMW skal klare å levere en app i dag. vet ikke om noen av de andre Elbil leverandørene ikke har orden på appen sin, men vil tro de fleste har det.
« Siste redigering: Mandag 05. August 2019, klokken 17:38 av Toalmar »
Tesla model 3 LR - VIN224XXX Svart

Klykken

  • Gold Member
  • ******
  • Innlegg: 3483
    • Vis profil
Sv: ConnectedDrive
« Svar #151 på: Mandag 05. August 2019, klokken 15:22 »
Mye klaging på Nissan og VW også.
Tesla får det imidlertid til rimelig sømløst.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Toalmar

  • Gold Member
  • ******
  • Innlegg: 1387
    • Vis profil
Sv: ConnectedDrive
« Svar #152 på: Onsdag 07. August 2019, klokken 10:23 »
Mye klaging på Nissan og VW også.
Tesla får det imidlertid til rimelig sømløst.
Så vidt meg bekjent så er Volvo sin også bra (For Hybrid)
Tesla model 3 LR - VIN224XXX Svart

Apekatten

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Sv: ConnectedDrive
« Svar #153 på: Onsdag 14. August 2019, klokken 17:38 »
Har vi som forbrukere ingenting å si? Dette er vel en tjeneste som man kjøper med bilen. Når tjenesten ikke fungerer eller er svært ustabil som nettopp ConnectedDrive har vært de siste mndene/årene så må en kunne kreve noe?

1317142119

  • Full Member
  • ***
  • Innlegg: 244
    • Vis profil
Sv: ConnectedDrive
« Svar #154 på: Onsdag 14. August 2019, klokken 18:20 »
Har vi som forbrukere ingenting å si? Dette er vel en tjeneste som man kjøper med bilen. Når tjenesten ikke fungerer eller er svært ustabil som nettopp ConnectedDrive har vært de siste mndene/årene så må en kunne kreve noe?
Ryktes at tyskerne fikk noen euros på konto eller i form av gavekort i Connected-butikken etter de reelle problemene som var i november i fjor.

Men det andre som dukker opp med (u)jevne mellomrom fra et veldig fåtall brukere anser de nok som støy fra enkeltindivider. Det er alltid noen som har en enhet hvor et eller annet har skjedd. Det finnes ikke en app på planeten som fungerer på alle enheter til enhver tid.

Hvordan jeg kan vite at det ikke har vært noen generelle problemer siden i fjor november-ish? Jeg bruker appen minimum to ganger om dagen selv og har ikke hatt noen problemer. Virker hver eneste dag både på å følge ladestatus og å klimatisere før avreise fra jobb.