Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Prisene for Autopilot og FSD tilbakestilles 18/3

Startet av AndreasRingdal, tirsdag 12. mars 2019, klokken 08:05

« forrige - neste »

Txtxtx2

Når jeg logger meg inn på Tesla.com nå så er prisen 25100,- har en TeslaX (2018)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Råde

e-Golf | X75D

Alset

Kjøpte akkurat FSD 16.700kr. Why not...? Litt som å kjøpe lottobong. Virker ikkebhelt som om noen helt vet hva som kommer eller når. Så da blir det å leve i spenningen.

Larsebass

Samme her, kjøpte nå i kveld. Håper det ikke blir for lenge å vente for oss her i Norge!
Tesla X75D.

Mippen

Jeg konfigurerte min model 3 med oppgradert autopilot i desember. Rett før utlevering i mars endret de på prisene. Bilen ble billigere, og man kunne nå i stedet for autopilot velge 2 ting (bare autopilot eller full self driving) . Siden bilen min ble billigere fikk jeg med FSD på kjøpet, og da ble prisen samlet det samme som om jeg hadde konfigurert den der og da. Hvis prisen på AP og FSD går ned på Model 3 betyr det at jeg har blitt lurt? Da har plutselig bilen blitt mye billigere på kort tid. Har ikke hatt den i 14 dager en gang.
Fremtiden er elektrisk.

Toalmar

Sitat fra: Mippen på søndag 17. mars 2019, klokken 22:03
Jeg konfigurerte min model 3 med oppgradert autopilot i desember. Rett før utlevering i mars endret de på prisene. Bilen ble billigere, og man kunne nå i stedet for autopilot velge 2 ting (bare autopilot eller full self driving) . Siden bilen min ble billigere fikk jeg med FSD på kjøpet, og da ble prisen samlet det samme som om jeg hadde konfigurert den der og da. Hvis prisen på AP og FSD går ned på Model 3 betyr det at jeg har blitt lurt? Da har plutselig bilen blitt mye billigere på kort tid. Har ikke hatt den i 14 dager en gang.
Vent å se først. Nå er det vel slik at prisene skal opp og ikke ned i morgen...
Uansett så er verden sånn at går du nett og bestiller en vare som ikke er på lager så betaler du den og venter på at den kommer, hvis de i mellemtiden kjører kampanje er muligheten veldig stor for at du ikke får igjen mellomlegget..
Du kan eventuelt lever bilen tilbake innen 14 dager etter at du kjøpte
(er vel noen kriterier som må være oppfylt for at du får 14 dager) for så og bestille ny når du kommer hjem.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

oto

Teknologi-optimisten i meg klarte i går kveld  ikke å stå imot fristelsen, så det ble oppgradering til FSD/C for 16700kr på oss. Jeg kan dermed ikke se om/hvordan prisen har endret seg etterpå. Er det noen her som ikke kjøpte, og som var i samme kategori som oss (EAP HW2.5) som kan se endringer i dag?
TMX75D født oktober 2017
VW e-Golf 2015

1000kwh

Sitat fra: oto på tirsdag 19. mars 2019, klokken 09:20
Teknologi-optimisten i meg klarte i går kveld  ikke å stå imot fristelsen, så det ble oppgradering til FSD/C for 16700kr på oss. Jeg kan dermed ikke se om/hvordan prisen har endret seg etterpå. Er det noen her som ikke kjøpte, og som var i samme kategori som oss (EAP HW2.5) som kan se endringer i dag?
Jeg kjøpte enkel AP. Men FSD koster foretsatt det samme (25.100)

Somni

E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

pers1

2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

TeslaModelX

Blir sikkert utvidet etter det også. Tesla må være det minst beslutningsdyktige selskapet noensinne.

Joachim@sancon.no

Noen som vet hvorfor noen får opp 16700 og andre 25100?  Jeg får utlevert en demo X 100d i morgen og selges sa prisen var 25100 på den bilen. Han sjekket også med delivery og de holdt fast på 25100.

Siden bilen ble 100 laken over budsjett, så droppa jeg FSD. Men står det 16700 i my.Tesla.com i legen bestiller jeg.

Noen som har hatt 25100 i portalen og fått endret det til 16700?

Har overlevering kl 11 i morgen så jeg har ikke så god tid til de endrer prisene igjen. :)

Råde

Sitat fra: ModelS på tirsdag 19. mars 2019, klokken 19:03
Blir sikkert utvidet etter det også. Tesla må være det minst beslutningsdyktige selskapet noensinne.
Lokkepris. De trenger betatestere og cash til Q1 rapporten...
e-Golf | X75D

skrepak

Nå er prisene tilbake. FSD 20.03 kostet 25100. 21.03 = 59.000

AndreasRingdal

TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA