Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

"Prosessen med TM3" Fra begynnelse til utlevert "fornøyd med" vs "ikke fornøyd"

Startet av itje, lørdag 09. mars 2019, klokken 12:16

« forrige - neste »

itje

Håper denne avstemmingen vil holde en høy positiv kurve, men er klar over at hvis man er misfornøyd, så er det større sjangs for at man oppsøker slike forum som dette, enn hvis man bare har en positiv opplevelse. Og jeg har også inntrykk av at det er maaaaange der ute som har Tesla som ikke bruker tid på forum e.l.  :)

Har selv ikke mottatt min bil, og er til nå generelt fornøyd (nok) så lenge bilen leveres i Mars, som lovet.

Men jeg synes kommunikasjon underveis er heller i dårligste laget, med masse loving og løgn (Antageligvis pga uvitenhet fra nyansatt Tesla personell og ev. innleid personell)

Det verste for min del, er nok at en det at en kamerat som brukte min referansekode til kjøp av kliss lik bil har fått god kommunikasjon underveis, og allerede fått bilen (vel unt, gleder meg på hans vegne, er ikke sur på han på noen som helst måte.
Min utlevering i Sandnes er estimert i FI til 23.03, men sannsynligvis får jeg den før?  :blank:

Bilen:
(Grå, AEP, Sort inv. AWD, eneste forskjell var sommerdekkvalget, han valgte 19" og jeg 18" men det skal nok ikke påvirke så veldig mye (men hvem vet)

2019 Tesla Model ≡ AWD, Midnight Silver, FSD, 18" Aero, Black premium. Levert: 30.03.19 - "Konebil"

2024 Tesla Model Y RWD, Deep Blue Metallic,, 19'' Gemini, Black premium. Best. 02 10.23. Bekreftet levering: 26.10.23

Handyman

Hva med de som tenker at det har vært helt OK, og omtrent som forventet. Det er jo ikke alltid enten eller!
Må nok inn med flere alternativer skal det være mulig å svare.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)


Lynkjapp

Et annet lite tips er at det ikke er lurt å sette avstemningen slik at folk må velge noe for å sett resultatet. Da får du en masse nysgjerrige folk som bare krysser av for et eller annet for å få sett resultatet, uten at de i det hele tatt har fått utlevert bil ennå.

itje

Takk for Feedback.

Seriøsiteten varierer kraftig i flere innlegg, ser ikke helt problemet. Men på et forum men mange folk og meninger, så er det jo sånn det er

Men har redigert vekk noen alternativer for de som ikke helt har samme humor og må ha alt seriøst  ;D


2019 Tesla Model ≡ AWD, Midnight Silver, FSD, 18" Aero, Black premium. Levert: 30.03.19 - "Konebil"

2024 Tesla Model Y RWD, Deep Blue Metallic,, 19'' Gemini, Black premium. Best. 02 10.23. Bekreftet levering: 26.10.23

emurof

Det er jo bare de ekstreme ytterpunktene som alternativer. Hva med de som er i midten?

itje

2019 Tesla Model ≡ AWD, Midnight Silver, FSD, 18" Aero, Black premium. Levert: 30.03.19 - "Konebil"

2024 Tesla Model Y RWD, Deep Blue Metallic,, 19'' Gemini, Black premium. Best. 02 10.23. Bekreftet levering: 26.10.23

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA