Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Pris for ladepunkt i nybygg: 38.000,-

Startet av toreanderson, lørdag 09. mars 2019, klokken 11:51

« forrige - neste »

toreanderson

Har kjøpt ny leilegheit med garasjeplass i Oslo. Eg fekk hakeslepp når eg såg kva utbyggaren, Veidekke Eiendom, krev for etablering av ladepunkt for elbil: kr 38.000,-.

Ladepunktet er av typen Easee Charge +. Denne boksen kan eg som privatperson kjøpe for kr 7.995,- (evt. til kr 6.995,- om eg byttar straumleverandør), jfr. https://norge.tibber.com/products/easee/. Presumptivt har ein storkunde som Veidekke minst like gode innprisar.

Så då snakkar me om ein pris på over 30.000,- for sjølve installasjonen av det eine punktet mitt. Og det i eit nybygg der det nok er eit heilt team med elektrikarar som jobbar fulltid på staden i månadsvis, og som nok kan gjere jobben på effektivt vis ved å montere opp dusinvis av ladepunkt på rekkje og rad i ein smell.

Er det berre meg eller er denne prisen heilt hinsides? Og har ein eigentleg nokre val når det er snakk om nybygg, eller står utbyggaren fritt til å finne på eit tal i beste Dr. Evil-stil og det må ein berre finne seg i?

Kanskje eg i staden lyt klare meg utan ladepunkt heime, då. Får jammen brukt GK sin hurtigladar eit par hundre meter oppi gata for 38.000,- + straumkost...

Tore

elektrolux

Her er det noe som skurrer.

Er dette enebolig eller bofellesskap? Hvor mange P plasser er det i bygget.

Er det mange P plasser kan prisen være kalkulert ut fra at det kreves ufattelig stort inntak for å kunne tilby alle 22 kW ladepunkter med en enhet som kun kan ballansere mellom 3 enheter. En slik montering vil også bli ganske omfattende og kan ytterligere forklare den voldsomme prisen.

Er det et stort P anlegg vil dere komme ut med omtrent 1/2 pris om dere i stedet velger Zapcharger pro som er bygget for slik montering og dermed hverken trenger gigantisk inntak eller kostbar infrastruktur:

https://zaptec.com/ladestasjon-zapcharger-pro/

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

hELgenen

Ganske typisk i nye prosjekter..Først elektriker som priser inn butikkpris x 1.25,der butikkpris er kostprisx 1.25. Mao dobbel moms på varen. Slik at det blir innpris x 1.25 x1.25
Så kommer timepris x sats x 1.25. Denne prisen gis så til utbygger
Som da tar denne prisen og ganger med minimum 1.1 x 1.25. 10% avanse ,pluss moms igjen. Så om selve laderen kommer på 6995 for deg i butikk,er laderen sin utpris til deg 6995 x 1.25 x 1.1 x 1.25 = ca 12.000. Det samme gjøres med timekost. F.eks 7.5 timer x 1500 x 1.25 x 1.1 x 1.25 = ca 20.000  . Osv..

Er ekstreme påslag her og der..

toreanderson

Dette er Nyegaardskvartalet som er under oppføring på Storo (https://www.nyegaardskvartalet.no). Her vert det 250 leilegheiter og 106 garasjeplassar i felles underjordisk parkerings-anlegg.

Såvidt eg skjønar så vert ladeplassane delt inn i lastbalanserte kursar med maksimal belastning på 22kW, og opptil 15 tilkopla ladepunkt per kurs (sjå vedlegg). Eg trur difor ikkje at prisnivået kan rettferdiggjerast med at inntaket treng å vere enormt stort.

hELgenen

"Boliger som er bra for deg"......... :-X

Mulig utbygger burde legge på :

" og meg".........


elektrolux

#5
Er det ikke mulig å samle kjøperne og bruke forbrukermakten til å kreve en bedre og rimeligere løsning.

Uten faseballansering vil en 22 kW kurs være "brukt opp" når en 7,4 kW bil kobler seg til. Med dynamisk faseballansering kan 3 slike biler lade fra ethvert punkt og med full effekt før lastballanseringen slår inn.

En ting er å godta redusert ytelse mot redusert pris, men her blir det jo motsatt.

Dette burde vært en sak for forbrukerrådet.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

toreanderson

Eg har ikkje kontaktinformasjonen til alle dei andre som har kjøpt seg inn i prosjektet - det er det nok berre Veidekke og eigendomsmeklarane som har. Så eg ser ikkje heilt korleis ein skal få organisert ei slik felles klage.

Såvidt eg skjønar så er det dog lastbalansering på løysinga dei har vald? Forstår eg rett fungerar det slik at om det kun står ein bil med 22 kW ladar tilkopla ein kurs, får den lade med maks fart. Kjem det ein lik bil og koplar seg til, får dei begge 11 kW fram til ein av dei er ferdig lada, og då vil ladefarta på den gjenverande bilen auke ladeeffekta til 22 kW igjen.

For meg er uansett ikkje så viktig å kunne lade med høg effekt. Hadde vore heilt greit for meg med vanleg 16A einfas på 3,7 kW, min noverande bil kan ikkje lade fortare enn det uansett. Eg skjønar dog at dei vil ha ei felles løysing som òg kan levere meir effekt til dei som treng det.

Det sagt, uansett korleis eg snur og vender på det klarar eg ikkje å rettferdiggjere prisnivået dei har lagt seg på. Kvar 22 kW kurs med 15 ladepunkt vil koste totalt 570.000,-. Eg kan ikkje forstå anna enn at dette må liggje skyhøgt over den reelle prisen på materiell og arbeid.

Om det hadde vore tilval inne i mi eiga leilegheit som var overprisa var det mindre farleg, eg står eg jo fritt til å fikse det sjølv dagen etter overtaking. Men eg er meir uroa for risikoen ved la vere å kjøpe ladepunktet frå utbyggaren på dette tidspunktet - vil det vere mogleg for meg å etablere eit ladepunkt etter overlevering eller ei?

hELgenen

Spør om du kan få en 16A industrikontakt på din plass. Be om pris på 3 og alt. 2 fas. Deretter kan du kjøpe en lader med CEE kabel og plugge inn denne rett på lader. Bare  pass på at laderen har DC RCM vern,event. At industrikontakten får B vern ( tipper det normale er A vern med C karakteristikk på Industrikontakter).


TB

Sitat fra: toreanderson på lørdag 09. mars 2019, klokken 13:18
Det sagt, uansett korleis eg snur og vender på det klarar eg ikkje å rettferdiggjere prisnivået dei har lagt seg på. Kvar 22 kW kurs med 15 ladepunkt vil koste totalt 570.000,-. Eg kan ikkje forstå anna enn at dette må liggje skyhøgt over den reelle prisen på materiell og arbeid.

Om det hadde vore tilval inne i mi eiga leilegheit som var overprisa var det mindre farleg, eg står eg jo fritt til å fikse det sjølv dagen etter overtaking. Men eg er meir uroa for risikoen ved la vere å kjøpe ladepunktet frå utbyggaren på dette tidspunktet - vil det vere mogleg for meg å etablere eit ladepunkt etter overlevering eller ei?
Så lenge garasjen er del av sameige bør det vera råd å installere i etterkant. Kven eig garasjen? Om det er eige firma som eig garasjen kan det vera dei vil ha samme pris. Om sameige omfattar garasjen bør installasjoner i etterkant vera råd. Forutset det ikkje er gjort avtalar som låser levering til ein installatør.

Det høyres ut som ein høg pris.Er det teke høgd for eit lite antall ladestasjoner, og fordelt installasjonskostnad ut på dei få som ynskjer slik montert? Eller, valgt ein dyr form for installasjon. Eller, som påpeika i tråden, det er lagt godt på av fleire ledd her.
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

Erik Ola Ulvestad

#9
Er ikkje det litt snaut med 22kW på deling på 15 stk, dvs 3x 32A?
Edit:
Ca 100km/t for 22kw bilane og 35 km/t for 7kw bilane (feks Leaf). 14 timar ladetid frå kl 17 til 07 kan gi ca 100 km pr bil pr natt (15 stk 7kw bilar) antakeligvis meir til trengande ettersom enkelte blir fyllt opp. Så det er kanskje nok likevel til gjennomsnittleg bruk?

Husk at effekt ikkje kan flyttast mellom kursar, være seg last-/fase-balansering, eller ikkje.

Pris er nok litt drøy. 50 pkt for en mill burde vere innafor rekkevidde.
Men husk at dette ikkje er 'melk og brød' varer.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Privat: Interesse for ladesystemer.  2017 Leaf 30 kWh
Jobb: Malthe Winje Automasjon AS #saia #gewiss #joinon
#eltako #softing #helmholz #iconics #besen #keba

Cral

Easee charge + er ikke samme produktet som Tibber selger.

Tibber selger så vidt jeg vet Easee Home, som støtter opp til 3 enheter per sikringskurs.

Charge +  støtter opp til 20 stykker, (400V 40A 3 fase) administrasjonsløsninger (med betalingløsning) og køsystem. (Noe av denne funksjonen, skal komme i løpet av året)

det er også en løsning som bare heter Charge, som støtter opp til 6 stasjoner på en sikringskurs og som får en administrasjonsløsning.

Med forbehold om at info jeg har fått ifm etablering av ladeplasser på jobben er korrekt.
~Cral

Elbil historikk
2017 FL E-Golf
2015 Kia Soul 27kWt
2019 Kia eNiro
2019 Kia eNiro
2021 Polestar 2

keepitsimple

I vårt forrige hus skulle elektriker ha 20 000 for en punkt. Dette var i et boligfelt. Det var også hinsides med tanke på hvor enkelt det er å dra litt kabler når hus ikke er ferdige. Jeg bestilte et rødt uttak med jordfeilsbryter b til 5000 isteden.
Tesla Model S 75D - 2016 Solgt 2022
Model Y Long range - 2022

GreenEyez

@toreanderson: Hva endte du opp med? Bestilte du for 38000?

Selvaag skal ha 35000 kr i et boligprosjekt jeg har kjøpt.  >:(
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

elektrolux

På høy tid noen tar tak i slik prising.

Det går ut over folks mulighet til å kjøre elektrisk, og er ren utnyttelse av en slags monopolstilling. Har dere vurdert å gå sammen og kreve en mer edruelig pris.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Lars C. Krogenæs

Har tatt tak i dette  :)

I innlegget: https://elbilforum.no/index.php?topic=48147.0
Ble beboerne tilbudt ladestasjon til 50.000.
Jeg tok kontakt og fikk med utbygger til å se på lading som noe som ikke skulle overlates til totaletrepenør, som skulle overlate til utførende elektriker, som alle skulle ha sine påslag, til en ny løsning, der Circle K fikk avtale direkte med utbygger. Dermed endte vi på rundt 18.000 per ladestasjon klar til bruk ved innflytting nå i slutten av mars.
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA