Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vegglader

Startet av Stigah, torsdag 07. mars 2019, klokken 15:08

« forrige - neste »

Blodstrupmoen

Valgte Ecolite, da denne er en av få som har mulighet for ekstern styring. Prøver å unngå alt av «smarte» produkter som egentlig bare har mulighet for fjernstyring fra en app. Ønsker alt inn i samme system (homeseer), så jeg ikke ender opp med 1000 apper. Den har også god pris, lader med 11kw, og har vært helt problemfri. Løs kabel var også ett kriterie.

BMW i3 94Ah
BMW 118d E87
Porsche 911 Turbo
Alfa Romeo 1750 GTV

Stigah

Ja tenker at eg vil ha det så enkelt som mulig.
Minst mulig apper og innstillinger.
Plug and lad

SveinJ

Sitat fra: Stigah på søndag 10. mars 2019, klokken 22:20
Ja tenker at eg vil ha det så enkelt som mulig.
Minst mulig apper og innstillinger.
Plug and lad
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

elektrolux

Sitat fra: Stigah på søndag 10. mars 2019, klokken 22:20
Ja tenker at eg vil ha det så enkelt som mulig.
Minst mulig apper og innstillinger.
Plug and lad
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA