Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utlevering til fullmektig, krav til fullmakt?

Startet av ThomasBN, tirsdag 05. mars 2019, klokken 19:39

« forrige - neste »

ThomasBN

Noen som har erfaring med utlevering til annen person enn eier? Krav til fullmakt etc? Forsikring, registrering og betaling vil være på plass. Fikk fremskyndet levering til lørdag i Bergen, takket ja og tenkte kona var happy med å ta ut bilen asap (siden jeg er bortreist på lørdag). Men, neida, hun var ikke interessert i å hente bilen på lørdag..

Jarv!s

Hvis du drar til politiet, kan dem faktisk skrive under med stempel og det hele med hvem du er. Der du gir fullmakt til "ola nordmann" om å ta ut bilen. Dette brukes ofte ved skilte foreldre som skal søke pass til ungene.
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

pdtm3

Sitat fra: ThomasBN på tirsdag 05. mars 2019, klokken 19:39
Noen som har erfaring med utlevering til annen person enn eier? Krav til fullmakt etc? Forsikring, registrering og betaling vil være på plass. Fikk fremskyndet levering til lørdag i Bergen, takket ja og tenkte kona var happy med å ta ut bilen asap (siden jeg er bortreist på lørdag). Men, neida, hun var ikke interessert i å hente bilen på lørdag..

Jeg hentet ut en TMX til min far som var forhindret fra å hente den. Laget en enkel fullmakt (ikke bevitnet av noen andre), samt at Tesla ble orientert på forhånd. Utlevering gikk helt fint.

Kpp

Har ikke erfaring med det men har en tips. Sørg for at den som henter har brukernavn og passordet dit til tesla kontoen også.


Sent from my iPhone using Tapatalk

chiller

Jeg måtte få min henta av noen med fullmakt. Det gikk helt problemfritt.
Jeg hadde med et bilde av førerkortet mitt på fullmakten, og skrev navn og fødselsdato på han som skulle hente, samt navn på meg og VIN på bilen som skulle hentes.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA