Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som venter (u)tålmodig på levering i Tromsø

Startet av DeepFu, mandag 04. mars 2019, klokken 18:05

« forrige - neste »

Mondeo

Registrert en grå M3 LR i Tromsø i dag.
VIN 455716

Noen her sin?

Eiv24

Når la du inn første bestilling på bil?


Sitat fra: Tankeboks på tirsdag 17. september 2019, klokken 09:40
Blæh, sjekka med selger og fikk bekrefta at min ikke er i denne dosen men kommer i månedsskiftet.

vurderer å kansellere hele greia om det ikke kommer til da og heller bare kjøper meg en gammel dieselbil på trass.

Tankeboks

Sitat fra: Eiv24 på onsdag 18. september 2019, klokken 15:08
Når la du inn første bestilling på bil?

I mai en gang. Vet det ikke er ufattelig lang ventetid, ventet eksempelvis 9 måneder på Kia soulen jeg bestilte i 2015.  men skulle egentlig hatt utlevering 29.06.19 litt plagsomt å gå glipp av hele den trivelige delen av året mens jeg kjører lånte biler :)

storole

Noen som har hørt noe? Bilen med serienummer -1 i forhold til min er registrert (Billingstad) 13.09.2019. Den også blå. Litt som Tommy og Tiger'n - Propellhatt...
2023 Tesla MY P (EAP)
2019 Tesla M3 LR (FSD og Boost) - Solgt

Mondeo

Ikke hørt ett pip nei. Begynner jo å bli noen dager siden dem fikk dem inn så rart at ingen har hørt noe.

Forundrer meg ikke om dem venter på Aerodekslene til felgene eller noe før dem gjør noe. Er vist blitt mangel på dem.

Første jeg tenkte å gjøre var å rive dem av å slenge dem på boden så jeg kan godt bare få bilen uten.

Johnmis

Er det flere som sliter med å komme i kontakt med Tesla Tromsø?
Har prøvd i 3 dager å få kontakt med de men ingen svar. Tesla sentralt har og purret på. Virker ikke som om de er så veldig gira på å selge biler....

elinord

Har endelig fått utleveringsdato, 30 september, men fortsatt ingen VIN.

Mondeo

Du har ikke fått regningen heller?
Står VIN i regningen.

Fikk og leveringsdato nå. Endelig skjer det ting  :D

kråkebolle

Dere som har fått dato for utlevering, blir dere kontaktet på telefon eller e-post? Eller maser dere selv på Tesla lokalt?

Mondeo

Fikk en SMS, og så en epost 10 minutter senere.
Har ikke snakket noe med Tesla siden de ringte meg for 14 dager siden for å si at bilen var i Europa en plass og kom nok tidligst siste uke i September, noe som stemte bra.

elinord

Ringte til to forskjellige i Tesla Tromsø i dag til for å mase, men fikk ikke svar. 2 timer sener fikk jeg sms med utleveringsdato, har ikke fått sjekket mail enda.

Mondeo

Ser at man kan registrere forsikring hos TOCN ved å bruke referansekoden istede for VIN.
Så det er nok normalt at noen ikke får VIN før levering omtrent.

Tankeboks

woop, fikk også melding om utlevering neste lørdag.. så da slipper jeg å anskaffe gammel bil.

Mondeo

Digg! Har det kommet enda en leveranse da? Eller er det fra samme bare at de har delt det opp i to puljer?

storole

Hyggelig for dere da!! Jeg bestilte 12.7 og fikk endret VIN 23.8 til en som jeg ser er endel etter "Tankeboks" sin, så jeg kan vell se langt etter levering nå... Utålmodig... jeg ... nei ... ;-)
2023 Tesla MY P (EAP)
2019 Tesla M3 LR (FSD og Boost) - Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA