Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som venter (u)tålmodig på levering i Tromsø

Startet av DeepFu, mandag 04. mars 2019, klokken 18:05

« forrige - neste »

Mondeo

Mente du Model S?
Er registrert en S75D i Tromsø i dag ifølge teslastats

storole

2023 Tesla MY P (EAP)
2019 Tesla M3 LR (FSD og Boost) - Solgt

Mondeo

Var å tok en titt nå. Står 3 blå utenfor og den ene er min 😃

VIN nummer står på en stor klistrelapp i ruta så er enkelt å se på avstand.

Sto minst 1 grå der også, og noen svarte.

elinord


Mondeo

Var vel aero felger. Om den har hengerfeste eller ikke er vanskelig å se da det er avtagbart og ligger i bagasjerommet :p

Om du bor i nerheten så får du ta deg en tur å se. Var enda folk og aktiviteter der så jeg orka ikke snoke for mye. Så på de blå og fant min ble veldig glad å kjørte hjem.

Tankeboks

Vel, min var ikke der. får satse på at den bare ikke er flytta fra havna enda..

Mondeo

Ahh kjedelig..
Men det kan jo og hende at noen biler er tatt inn i varmen for klargjøring og.

storole

Sitat fra: Mondeo på mandag 16. september 2019, klokken 19:53
Var vel aero felger. Om den har hengerfeste eller ikke er vanskelig å se da det er avtagbart og ligger i bagasjerommet :p

Om du bor i nerheten så får du ta deg en tur å se. Var enda folk og aktiviteter der så jeg orka ikke snoke for mye. Så på de blå og fant min ble veldig glad å kjørte hjem.

Nå gikk pulsen litt opp. Holder til langt sør, så jeg må vell bare avvente telefon... Min blå har VIN som ender på 297...
2023 Tesla MY P (EAP)
2019 Tesla M3 LR (FSD og Boost) - Solgt

kråkebolle

Sitat fra: Mondeo på mandag 16. september 2019, klokken 19:53
Var vel aero felger. Om den har hengerfeste eller ikke er vanskelig å se da det er avtagbart og ligger i bagasjerommet :p

Om du bor i nerheten så får du ta deg en tur å se. Var enda folk og aktiviteter der så jeg orka ikke snoke for mye. Så på de blå og fant min ble veldig glad å kjørte hjem.

Er på ferie så får ikke sjekket, hadde bare håpet den sto klar dagen jeg kommer hjem.

Tankeboks

Blæh, sjekka med selger og fikk bekrefta at min ikke er i denne dosen men kommer i månedsskiftet.

vurderer å kansellere hele greia om det ikke kommer til da og heller bare kjøper meg en gammel dieselbil på trass.

Simen1

#280
Sitat fra: Mondeo på mandag 16. september 2019, klokken 17:33
Hvorfor skriver de bare 7 dager? I følge angrefristloven har man 14 dager angrefrist på varer kjøpt ikke "over disk".
Tesla model S P85 2013 i Tromsø

Mondeo

What? Hørtes jo nesten for domt ut når du har venta så lenge..
Ikke mulighet til å få bytta til en inventory da?

Har en 2006 Mondeo Diesel som kommer for salg etterhvert om du skulle gå for dieselplanen  :P

Mondeo

Si fra om noen hører noe fra delivery da.
Suste forbi der i sta og ser ut som de har flytta en god del biler over til salgsavdelingen.

elinord

Var også innom både i går og kveld, mange biler er flyttet på og de jobber kveld nå, så det er nok endel som får bil straks. Kunne ikke se min der, men etter å ha sett alle de andre gleder jeg meg bare enda mer!

Mondeo

Ja har passet på å gå med telefonen på meg i hele dag :P
Men ikke hørt noe. Må vel gå med telefonen i hele morgen og.

Tar vel litt tid før de får skilt og slikt dog.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA