Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Cirkel K hurtigladestasjoner

Startet av Arslan, søndag 03. mars 2019, klokken 23:07

« forrige - neste »

Arslan

Heisann,

Vet at Cirkel K tilbyr gratis hurtiglading i en testperiode. Vet om den på Økern, men dersom noen vet om noen andre i Oslo område så gjerne skrik ut.

Counterpointer

Cirkle K Fjellhamar

Strømsveien 180, 1472 Fjellhamar

slemtiger

Gratis på Økern? Greit å vite for en kommende entusiast. Var innom der i går kveld og titta. Får bilen på lørdag. Dette blir moro :)

Arslan

#3
Jupp. Bare gå inn å spør etter ladebrikke også er det bare å lade

Biltesteren.no

Ladebrikka må vel også leveres tilbake rett etter lading. Etter det jeg får opp på ladere via e.On appen så kommer opp Circle K stasjoner hvor ikke de har avtale med Grønn Kontakt opp, men det kommer ikke noe med pris eller noe annet.
Elbilblogger og fulltime YouTuber

opheim

Hallvard McGhie Opheim
'20 Audi e-tron 55 Exclusive
'16 Honda CRF1000L
'12 Nissan Leaf 24kWh (vurderes solgt)
'11 Ford Galaxy 2.0/163 tdci (solgt)

Biltesteren.no

Har registrert profil. Det var enkelt å knytte til RFID brikka til Elbilforeningen og for øvrig så kunne man også bruke Grønn Kontakt ladebrikka ved å knytte til denne også :-) Håper Circle K gjør det mulig å bruke mot Plugsurfing også slik at turister på tur til Norge slipper å stuke. Fortums ladere tar jo Plugsurfing ladebrikka og appen så det gjør det lettere.
Elbilblogger og fulltime YouTuber

SveinJ

2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

Amatøren

Finnes det app for Circle K ladere nå?

Søkt, men så ikke noe nytt. Selvfølgelig kan jeg har oversett eller definert søket feil.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

opheim

Sitat fra: Amatøren på torsdag 07. mars 2019, klokken 10:04
Finnes det app for Circle K ladere nå?

Søkt, men så ikke noe nytt. Selvfølgelig kan jeg har oversett eller definert søket feil.

Står fortsatt bare som "tilgjengelig snart" på circlekcharge.com.
Hallvard McGhie Opheim
'20 Audi e-tron 55 Exclusive
'16 Honda CRF1000L
'12 Nissan Leaf 24kWh (vurderes solgt)
'11 Ford Galaxy 2.0/163 tdci (solgt)

Amatøren

 :+1:

Tusen takk. Det var også WEB siden jeg ikke husket adressen til.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Biltesteren.no

På denne sida registrerer man seg som bruker: https://register.circlekcharge.no/register
På denne sida har man ladekart, hvor man må pålogge seg først for å så legge inn eventuelle ladebrikker fra Elbilforeningen eventuelt Grønn Kontakt sin RFID (Man blir trukket fra betalingskort VISA/Mastercard), samt legge inn betalingskort informasjon: https://map.circlekcharge.no/
Elbilblogger og fulltime YouTuber

hanche

#12
Hmm, det var en selsom opplevelse. Jeg har registrert meg, og fikk en mail som blant annet inneholdt en lenke til en app på Apples app store. Men lenken fører bare til feilmelding, og søk i app store på circle k charge gir null treff. Kanskje appen er trukket tilbake eller noe?

Jeg får heller ikke til å legge til mer enn én RFID. La inn den fra GK. Det er ikke en gang sikkert at den er registrert. Prøvde å slå return, prøvde å trykke på den røde knappen der det står INCREASE, hva de nå mener med det, og ingen ting skjer.

Redigert: RFIDen var ikke inne etter at jeg logget ut og inn igjen. Men nå klarte jeg å legge til, Elbilforeningens først og så GK sin. Sistnevnte har bare et femsifret nummer, jeg vet ikke om det har noe med saken å gjøre?
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

Biltesteren.no

Det skal holde med de sifferne som står på ladebrikka.
Appen er ikke sluppet løs til hvermannsen riktig ennå da dem vil bygge ut ladere først og teste appen internt før de slipper den løs.
Elbilblogger og fulltime YouTuber

Joltus

Rart. Plug and play. Brikke lagt inn. Null problem.

Appen er ikke lansert enda, så noe snodig at de linker til den. Men er vel for å enkelt kunne vise til den når den lanseres.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA