Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

For de av dere som har hentet ut bilen før 01.03

Startet av Meth0dical, lørdag 02. mars 2019, klokken 18:18

« forrige - neste »

Autowinder

TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

tori-no

Er det noen som hentet ut bil med eap før 1. mars som har fått bekreftet hva halv pris for oppgradering til fsd vil være?
Jeg har igjen bekreftelse på st jeg må betale halv pris, men de har altså ikke klart å opplyse om halvparten av hva. 

Balrog

Ikke noe svar på eposter sendt. Har ventet i straks 2 måneder siden de først fortalte at det var gratis oppgradering til FSD, slik at jeg ikke returnerte bilen og ville ha spart drøyt 40.000.
Tesla S P85 2013, Tesla Model S 75D 2017, VW E-Up 2020, Renault Zoe 2017, Hyundai Kona 2021
Energica Experia elektrisk MC 2023, Zero SR elektrisk MC 2017

kjetilbm

15. mars møtte jeg en vennlig Tesla-ansatt på Skøyen som i hvert fall mente at jeg kunne forvente et svar ila få dager, og han sendte saken videre til sin sjef. Jeg har purret noen ganger (senest denne uken), og han har igjen purret sin sjef. Men det er ingen respons, og jeg har nå sagt i fra at kundebehandlingen er meget slett, og at Tesla ikke kan forvente at trofaste og positive Tesla-amassadører fortsetter å være det etter slik behandling. Min tålmodighet er i hvert fall på bristepunktet. Jeg har meget stor sans for bilene Tesla lager, men nå melder jeg meg snart inn i "hylekoret" som klager høylydt (!).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA