Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

For de av dere som har hentet ut bilen før 01.03

Startet av Meth0dical, lørdag 02. mars 2019, klokken 18:18

« forrige - neste »

Meth0dical

Har dere fått noe bekreftelse på mail eller sms om at bilen får enten AP for dere uten EAP og FSD for de som har EAP?

Alle jeg snakket med hos Tesla bekreftet dette, men jeg har ikke mottatt noe skriftlig.

Motorwatt

Det er nok riktig oppfattet, men du må nok vente på skriftlig bekreftelse. Blir mye for Tesla nå...
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Dani3l

Ikke hørt noe som helst fra Tesla. Hentet ut bil én dag før prisendring.
2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

Meth0dical

Sitat fra: Dani3l på lørdag 02. mars 2019, klokken 18:25
Ikke hørt noe som helst fra Tesla. Hentet ut bil én dag før prisendring.

Hentet ut den 28.02 jeg og

noGas

Jeg hentet ut en P med eap den 20.02. Ikke hørt noe som helst, og det går helt fint. Jeg har fått det jeg betalte for, om Tesla velger å gi meg mer, fine. Kom dere ut og nyt bilen!

PS. Lurt å vaske ned og legge på noe voks. Det som er på fra delivery er noe wax it wet greier.

Meth0dical

Sitat fra: noGas på lørdag 02. mars 2019, klokken 18:34
Jeg hentet ut en P med eap den 20.02. Ikke hørt noe som helst, og det går helt fint. Jeg har fått det jeg betalte for, om Tesla velger å gi meg mer, fine. Kom dere ut og nyt bilen!

PS. Lurt å vaske ned og legge på noe voks. Det som er på fra delivery er noe wax it wet greier.

Min P skal inn på clearcoating på mandag :)

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: noGas på lørdag 02. mars 2019, klokken 18:34
Jeg hentet ut en P med eap den 20.02. Ikke hørt noe som helst, og det går helt fint. Jeg har fått det jeg betalte for, om Tesla velger å gi meg mer, fine. Kom dere ut og nyt bilen!
.,,
Enig. Hentet ut AWD med EAP 26/2 - ikke hørt noe etterpå, men nyter bilen og funksjoner som NoA, autoparking og summon m.m.


Sent from my iPhone using Tapatalk

atta


acschmi

Har fått utlevert bil.
Svar på min forespørsel - Mail fra Tesla til meg i dag;

Hei,

Bekrefter med dette at Full Self Driving vil bli inkludert i  Enhanced Autopilot uten ekstra kostnader.

Med vennlig hilsen / Kind regards,
Delivery Norge
Vårt team kan nåes pr telefon 21 95 92 12 man-fre 09-17

Meth0dical

Sitat fra: acschmi på lørdag 02. mars 2019, klokken 19:26
Har fått utlevert bil.
Svar på min forespørsel - Mail fra Tesla til meg i dag;

Hei,

Bekrefter med dette at Full Self Driving vil bli inkludert i  Enhanced Autopilot uten ekstra kostnader.

Med vennlig hilsen / Kind regards,
Delivery Norge
Vårt team kan nåes pr telefon 21 95 92 12 man-fre 09-17
Sitat fra: atta på lørdag 02. mars 2019, klokken 19:16
Jeg fikk svar i dag på epost

RBK

Hadde vel EAP som det het her om dagen. Sjekket telsa.com siden min og der står det "Oppgadert Autopilot". Hmm, usikker hva det sto før men 99% sikker på at det er lik tekst.
Modell Y - Hvit - 31 aug. 2021
Modell 3 SR+ - Hvit - 22 juni 2021

Solgt Mai 2021: Modell 3 - Sort - 22 feb. 2019
Solgt april 2020: S100D - Blå - 19 mai 2017
Solgt feb. 2017: Model S85 - Brun - Juni 2014

P85D

Fantastisk kult av Tesla å inkludere full pakke Autopilot. Jeg hadde regnet med å måtte betale 25k ekstra for automatisk navigasjon med V3 hardware.

Til dere som velger bilen uten autopilot, dere kommer til å angre! Jeg har fulgt Autopilot siden den kom i 2015 på Model S og jeg bruker autopilot hele tiden, spesielt i kø og på motorvei. Funksjonaliteten er ikke 100% enda, men det er ikke bare Tesla sin feil. Norske veier er ikke merket/bygd godt nok og kjørekulturen er ikke bra nok til at den skal virke 100%.

Når jeg skal ha det moro på en svingete vei, bane eller Nürburgring er det bare å kjøre uten. I Track Mode er det forøvrig ingen hjelp å få, ganske naturlig :)
MODEL 3 DUAL MOTOR
MODEL S P85DL

acschmi

Står fortsatt ´oppgradert Autopilot´ der, men regner med det tar tid før det blir endret.

GOS

Sitat fra: Meth0dical på lørdag 02. mars 2019, klokken 18:18
Har dere fått noe bekreftelse på mail eller sms om at bilen får enten AP for dere uten EAP og FSD for de som har EAP?

Alle jeg snakket med hos Tesla bekreftet dette, men jeg har ikke mottatt noe skriftlig.

Samme her. Grunnen til at jeg snakket med dem var at de ringte idag knyttet til service på S'en. Tillot meg da å spørre hvordan det var med oss som fikk utlevert 3'ern før 01.03 og hun bekreftet at min EAP blir oppgradert til FSD, men hun hadde ikke myndighet til å sende ut noe skriftlig. Hun skulle sende det videre  til sjefen sin i Stavanger for å høre om han kunne bekrefte noe skriftlig. 
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

GOS

Sitat fra: Finnøy (Arne Johan Larsen) på lørdag 02. mars 2019, klokken 19:16
Enig. Hentet ut AWD med EAP 26/2 - ikke hørt noe etterpå, men nyter bilen og funksjoner som NoA, autoparking og summon m.m.

Har du fått NOA til å fungere her? Hvilket strekk/avkjørsel? Ingen tegn på at det funker på min Model 3 med EAP
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA