Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fundraiser for Think mechanic

Startet av mayerjm, lørdag 02. mars 2019, klokken 08:05

« forrige - neste »

mayerjm

Hei norge
Jeg beklager om dette innlegget er dårlig oversatt fra engelsk av Google.
Jeg var veldig spent på å se at nettstedet mitt thinkcitypdx.com ble nevnt i dette forumet for noen år siden. Jeg har jobbet med Tanker for noen år nå på min verksted, Cuttlefish Auto Clinic. Jeg har startet en fundraiser, slik at jeg kan utvide tjenestene mine. Vennligst les mer om hvorfor jeg har bedt om å tigge her:

https://www.gofundme.com/cuttlefish-revival&rcid=r01-155151008623-c8af4293a9984f71&pc=ot_co_campmgmt_w

Takk skal du ha!
-John Mayer

****************************

Hello Norway,
I apologize if this post is poorly translated from English by Google.
I was very excited to see that my website thinkcitypdx.com was mentioned in this forum a few years ago. I've been working on Thinks for a few years now at my repair shop, Cuttlefish Auto Clinic. I've started a fundraiser so I can expand my services. Please read more about why I've resorted to begging here:

https://www.gofundme.com/cuttlefish-revival&rcid=r01-155151008623-c8af4293a9984f71&pc=ot_co_campmgmt_w

Thank you!
-John Mayer

ThinkGeo

#1

....
Jeg har jobbet med Tanker for noen år nå på min verksted, Cuttlefish Auto Clinic.
....
Thank you!
-John Mayer


You screwed up big time there at your first try in Norway ..  :P
"Tanker" means thoughts or tanks in norwegian!
It should have been "..jobbet med Think.." or "..jobbet med Think-biler..".
Anyway I guess your business is of little or no help to us in Norway, no free transport from Norway to US west coast, I guess, Bjørn Kjos or not!?
You should be just fine using english on this message board, btw.

But I wish you were here in Norway, your ideas and plans would be very welcome here, where there is nowadays a monopoly-situation with only one garage in the very south of Norway for the whole country working on Thinks.

How many (new) Thinks are still running in the US and the west coast, do you know or would estimate?
Good luck..

ThinkGeo.
Think City 2010 - EnerDel Lithium

worry

Your webpage do not seem to work right now, but I have found excellent information there before. Thank you.
I have sent a donation. Good luck.
Think lithium

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA