Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla-konto

Startet av geirci2, fredag 01. mars 2019, klokken 19:00

« forrige - neste »

geirci2

Mye trøbbel på Tesla-konto nå.
Rakk å være innom for et par minutter siden, der alle linker til mine faktura var forsvunnet.

Nå vises kun dette:

Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.3
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

olavxxx

De har nok et enormt trøkk nå, alle som har bestilt eller vurderer å bestille er nok innom siden nå :P
Litt som i går kveld når jeg prøvde å sjekke ut timessalget hos komplett og nettsiden knelte.

indianrunner70

Hadde samme problem, men OK nå... ser at AP mangler på bestillingen selv om jeg har fått SMS om at dette er lagt til uten pris tillegg.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA