Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Krever nye FSD HW3?

Startet av Handyman, fredag 01. mars 2019, klokken 16:54

« forrige - neste »

jorgror

Nå er det vel bekreftet endelig at FSD inkluderer oppgradering til HW3.0 for alle som ikke har det.

Kilde: https://twitter.com/elonmusk/status/1105340648985518080


2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

Handyman

Har helt glemt denne tråden, men jeg har fått bekreftet på epost at HW3 oppgradering er med.
Nå er det flere signaler om at det faktisk er tilfellet, og det gleder meg stort :-)
Litt synd for de som bestilte off-menu FSD, som nå bare får Early Access Program for 25 000,-. Den er rimelig kjip.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

emmern

Jeg er en av de som trodde de var lure og kjøpte før det ble "dyrt" :P

Så jeg får early access program, men har ikke fått noen mail!
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Autowinder

Og betimelig spørsmål da er vel om vi som ble lovt FSD i prisnedgangen får HW3 ....
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

jorgror

Sitat fra: Autowinder på tirsdag 12. mars 2019, klokken 22:31
Og betimelig spørsmål da er vel om vi som ble lovt FSD i prisnedgangen får HW3 ....

Det er jo helt klart. Det er ikke noen forskjell på en FSD kjøpt direkte og en oppgradert EAP, gratis eller mot betaling.
2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

Handyman

Sitat fra: Autowinder på tirsdag 12. mars 2019, klokken 22:31
Og betimelig spørsmål da er vel om vi som ble lovt FSD i prisnedgangen får HW3 ....
Jeg spurte om dette i en epost, og fikk bekreftet at det er nøyaktig den samme FSDen og at HW3 følger med når det blir tilgjengelig.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

hemi

vi som hentet ut etter 1 mars har det skriftlig at vi får FSD, det betyr ny hw, ser ikke hvordan de skal snike seg unna det.

kTesla

Er vi sikker på at HW3 ikke allerede er i bilen? Isåfall er jo lovnaden om oppgradering til HW3 "lite verdt".

RuneW

Sitat fra: kTesla på onsdag 13. mars 2019, klokken 09:47
Er vi sikker på at HW3 ikke allerede er i bilen? Isåfall er jo lovnaden om oppgradering til HW3 "lite verdt".

Jeg er rimelig sikker på at det ikke er HW3 i bilene i dag. I så fall tror jeg en eller annen luring hadde funnet ut av det og det hadde blitt kjent.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

kTesla

Sitat fra: RuneW på onsdag 13. mars 2019, klokken 09:49
Sitat fra: kTesla på onsdag 13. mars 2019, klokken 09:47
Er vi sikker på at HW3 ikke allerede er i bilen? Isåfall er jo lovnaden om oppgradering til HW3 "lite verdt".

Jeg er rimelig sikker på at det ikke er HW3 i bilene i dag. I så fall tror jeg en eller annen luring hadde funnet ut av det og det hadde blitt kjent.

Ja, enig i det. Var jo veldig mye spekulasjoner rundt dette når de første bilene var på vei. Men så føler jeg temaet har dødd litt ut. Men da kan vi gjerne konkludere med det da, at det ikke er HW3 i biler som leveres i disse tider. Isåfall sitter eg stille i båten og beholder FSD, fremfor å nedgradere til AP.

Atleee

Sitat fra: hemi på tirsdag 12. mars 2019, klokken 23:46
vi som hentet ut etter 1 mars har det skriftlig at vi får FSD, det betyr ny hw, ser ikke hvordan de skal snike seg unna det.

Hei,
Jeg har akkurat kjøpt en M3P med enhanced autopilot som ble hentet ut 2. mars, hvor har du fått skriftlig at vi får FSD?

Er rimelig spent på om dette gjelder for min bil  :)

geear

Det har i så fall han som kjøpte bilen ny fått SMS om.. om jeg forstår det riktig at du handlet brukt.

Har du fått bilen inn på Teslakonto (på tesla.com) kan du også se om du har mulighet til å oppgradere til FSD eller ei. Får du valget har du det ikke, får du ikke, så har bilen det allerede (etter du har gått inn på bilen din på kontoen).

Toalmar

Sitat fra: gr på tirsdag 02. april 2019, klokken 21:43
Har du fått bilen inn på Teslakonto (på tesla.com) kan du også se om du har mulighet til å oppgradere til FSD eller ei. Får du valget har du det ikke, får du ikke, så har bilen det allerede (etter du har gått inn på bilen din på kontoen).
Er du helt sikker på dette? Jeg har ikke EAP eller FSD på min, kun AP som jeg venter på, men finner ingen steder på Tesla kontoen at jeg kan kjøpe FSD.
Det burde jeg vel hvis det du sier stemmer?
Har kikket rundt men finner det ikke
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Atleee

Jeg finner ikke noe om dette på teslakontoen eller i appen. Jeg kjøper av min søster, og den står fremdeles på hennes konto.
Hvor ville dette evt. stå?

Jeg har forresten fått navigate on autopilot, er det en fsd-feature?

Atleee

Jeg kikket litt mer rundt og fant muligheten for å bestille FSD  til Model S'en hennes, det er ingenting til Model 3en..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA