Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lading av TM3 på ordinære 50kw hurtigladere

Startet av etsvends, torsdag 04. april 2019, klokken 18:21

« forrige - neste »

Rsk1

Ladet på fortum i går uten problemer. Startet med ladebrikke, og stoppet fra inne i bilen. 41 kW. SoC 40% og kaldt batteri
Bmw i3 94ah (Solgt)
Model 3 LR

etsvends

Sitat fra: olekvi på fredag 05. april 2019, klokken 11:03
Sitat fra: etsvends på fredag 05. april 2019, klokken 08:13
Er det noen som har erfaring med grønn kontakt eller fortum? Altså får man ladet eller ikke? Feiler laderen på grunn av TM3 slik teslabjørn viser i sine videoer eller har det blitt mer orden? Type ladere som krangler mer med TM3

Om du ser videoen jeg la ut litt lenger opp så ser du at jeg lader på Grønn Kontakt ABB og Tritium samt Fortum ABB, Tritium og Efacec.  Alt uten problemer :-)
Takk. Ikke fått sett videoen pga dårlig nett, men takk. Var litt dette jeg var ute etter. Da kan man regne med at det stort sett vil fungere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA