Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leiebil ved service

Startet av Tai, fredag 01. mars 2019, klokken 08:13

« forrige - neste »

Tai

Jeg har kjørt Tesla siden mars 14 og er samlet sett fornøyd. Var en periode i fjor jeg var svært irritert på Tesla Kokstad men de har tatt seg sammen og blitt mye bedre.

Nå skal vår 2017 model X inn til service og diverse reparasjoner og jeg får beskjed om at de ikke har lånebil til meg. I mine 5 år som Tesla eier har dette aldri hendt før, har alltid fått lånebil uansett hva som skal gjøres med bilen min.

Er dette vanlig praksis? Hadde vært svært interessant å se hvordan resten av folket blir mottatt når de leverer inn bilen.
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Jejl

Si at du vil sette deg på venteliste. Har gjort det i Stavanger, og fått bil etter kort tid.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA