Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nye priser på TMX

Startet av vinglepetter, fredag 01. mars 2019, klokken 07:59

« forrige - neste »

Joachim@sancon.no

Sitat fra: Joachim@sancon.no på tirsdag 05. mars 2019, klokken 14:51
Sitat fra: oStoreBil på fredag 01. mars 2019, klokken 21:26
Sitat fra: Rockeren på fredag 01. mars 2019, klokken 21:07
Kan det tenkes at de kjører noen rentekampanjer på de nye modellene? Evt, er det noe man ser i design studio om de har kampanje?

Hvis det kommer gode (rente)kampanjer på disse modellene, tenker jeg at css og evt ny batteritype er rett rundt hjørnet.

Snakka med Tesla i dag. På 75d er det nå 0,99% og på 100d så er det 1,49%.

Kampanje var på inventory biler..

Rockeren

Får høre med de da hva de kan tilby på en 100D Vs 75D. En 100 hadde jo vært optimalt.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk


tlind

Hei.
Kan det være smart å gå for en performance nå før prisene stiger igjen? Jeg har vurdert en x100d en stund, men nå etter at prisene er justert, for en periode, er differansen til 100PDL veldig liten. Nesten det samme som en 100d var før justeringen.
Performance har oppgradert interiør, er det kun karbonfiber deksler eller noe annet også?

matsbue

Sitat fra: tlind på onsdag 13. mars 2019, klokken 13:04
Performance har oppgradert interiør, er det kun karbonfiber deksler eller noe annet også?
Litt andre seter (ventilerte). Bare tilgjengelig i hvitt eller svart.

oStoreBil

Sitat fra: matsbue på onsdag 13. mars 2019, klokken 13:23
Sitat fra: tlind på onsdag 13. mars 2019, klokken 13:04
Performance har oppgradert interiør, er det kun karbonfiber deksler eller noe annet også?
Litt andre seter (ventilerte). Bare tilgjengelig i hvitt eller svart.

Er det bedre?

matsbue

Sitat fra: oStoreBil på onsdag 13. mars 2019, klokken 13:37
Er det bedre?
Har bare sittet i de et par ganger - de vil antakelig føles mindre klamme på sommeren. Personlig synes jeg også de ser bedre ut, spesielt i hvitt (de vanlige hvite setene synes jeg ser litt glinsende og glatte ut). De første utgavene av de ventilerte setene ble slitt fort, men det skal visstnok være et oppdatert design nå.

OhmPaPa

Har ventilerte sorte seter i 2 år gammel TMX. De ser helt fine ut fortsatt.

oStoreBil

Er det andre fordeler med P? Ser også at man får andre lister enn tre, men det kanskje noe man kan bytte ut selv?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA