Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvem har kjøpt TM3P med Vinterdekk?

Startet av Meth0dical, mandag 25. februar 2019, klokken 09:30

« forrige - neste »

Meth0dical

Hei

Muligens dette inlegget er dobbelt opp men kunne ikke se en poll for perfomance utgaven.
Litt nysgjerrig på hvor mange har bestilt med 20" performance for vinter.

Autowinder

Hvis du skal se andelen, bør du ta med valg om kjøp fra Tesla, for alle kan jo ikke svare slik det står nå  ;)
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Meth0dical

Sitat fra: Autowinder på mandag 25. februar 2019, klokken 09:32
Hvis du skal se andelen, bør du ta med valg om kjøp fra Tesla, for de som gjør det kan jo ikke svare slik det står nå  ;)

Trodde 20" Performance vinterdekk som det heter fra Tesla var selvforklarende. Men endrer det :)

Autowinder

Ja jeg misforstod sikkert, men nå står det slik at 20" vinter er det eneste å få kjøpt fra Tesla, og det kan jo være for alt jeg vet.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Meth0dical

Ja det stemmer, for performance er det kun 20" Tesla selger.

noGas

Jeg er interessert i hvilke 18" som passer performance?

Selv kjører jeg på trinity multi 19" på perlehvit bil.

Thob

Sitat fra: noGas på mandag 25. februar 2019, klokken 17:56
Jeg er interessert i hvilke 18" som passer performance?

Selv kjører jeg på trinity multi 19" på perlehvit bil.

Hei noGas.

Du kan vel ikke legge ut et bilde av din bil med de felgene vel? Jeg vurderer også veldig trinity multi 19 men har ikke sett de på bilen så syns det er vanskelig å bestemme seg

noGas

Gjerne, om noen kan fortelle meg hvordan. Forumet flipper hver gang jeg prøver. Muligens store bilder..

olavxxx

Sitat fra: noGas på mandag 25. februar 2019, klokken 18:22
Gjerne, om noen kan fortelle meg hvordan. Forumet flipper hver gang jeg prøver. Muligens store bilder..
Prøv å krympe de først ja.

Counterpointer

#9
Sitat fra: noGas på mandag 25. februar 2019, klokken 17:56
Jeg er interessert i hvilke 18" som passer performance?


Black Rhino Zion 18

Felgteknikk

Du får 10% på disse med kode Knut002

magnetic

#10
Fant black rhino zion her. Men vekten på bare 5,4kg virket lav (orginal aero felgen er vel ca. 9,5)  https://www.dekk24.no/?CMD=Product&PID=115383&CID=&Bil=3244&Diameter=18

olavxxx


Counterpointer

Kan sjekke med butikken når jeg skal dit senere i uka. De kan veie en felg.
Men de var ikke så tunge.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA