Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Polestar 2 order ID

Startet av telcontar, onsdag 27. februar 2019, klokken 15:08

« forrige - neste »

Chimp

Det kan være, men du har 4533xx og startet vel konfig samtidig som meg ca. Jeg dro kortet kl 14 og fikk 4542xx
Startet konfig idet han sa i presentasjonen at det var mulig å reservere rett etter presentasjonen i dag. Da gikk jeg inn og sjekket om konfiguratoren allerede var lagt ut, noe den var, og startet min konfigurasjon. Ser at enkelte som bestilte kl 15 samme dag har et lavere nummer, så jeg vet ikke helt om hele svaret ligger der.

Får nok uansett bestille på likt i Norge uansett - hvis vi står løpet ut. Kommer xc40 et halvt år senere med bedre forutsetninger, blir det ingen polestar.

Holraven

Sitat fra: Chimp på fredag 01. mars 2019, klokken 10:50
Får nok uansett bestille på likt i Norge uansett - hvis vi står løpet ut. Kommer xc40 et halvt år senere med bedre forutsetninger, blir det ingen polestar.

Fare for at XC40 kan få litt dårlegare rekkevidde med tanke på luftmostand, då. Og usikker kva for bil som blir mest praktisk. Gler meg til å sjå litt meir av bakseter, bagasjerom og ikkje minst "framasjerommet" for å få eit meir komplett bilde!

+H+
+H+
// Polestar 2 2020 // Twizy 2013 // SJ410 1984 // TMX75D (seld) //

ono

Noen som kan legge ut link for reservasjon på Polstar 2, klarer ikke finne det.


sofadage

Takk for forhåndsbestillingen din
Ordre-ID: 4570xx

Hrklev

Har det noe som helst å si hva man velger på den konfiguratoren mtp senere bestilling? Er jo veldig lite info....

Chimp

Er ikke oppgitt, virket som at man får muligheter til å velge flere løsninger ved endelig bestilling, basert på kommentarene de har hatt på facebook.
Jeg ser på dette som en reservasjon der bilforhandler også får muligheten til å vite litt mer om hvilken løsning jeg tenker meg, men at den er fullt ut mulig å forandre på. En vanlig reservasjon gjør du ingen valg, ønsket til Polestar er sikkert å gjøre oss litt mer invested  i bilen, samtidig som de vil kunne få litt peiling på hvor mange mye vegansk skinn de skal bestille opp og hvor mange som tar performance pakken med alt det medfører.

Antar massevis av muligheter ved endelig bestilling, jeg vil ha HUD, skiluke, kanskje endre seter, osv. Mye som forandrer seg av ønsker og krav på et år! 

Hrklev

Jaja, får legge inn litt penger til Polestar også, da

Hoosei

La inn reservasjon underveis i presentasjonen. Betalt kl. 1330.

#4542xx

Hansa1807

Sitat fra: Hoosei på tirsdag 05. mars 2019, klokken 10:22
La inn reservasjon underveis i presentasjonen. Betalt kl. 1330.

#4542xx
Jeg la inn reservasjon kl 1340 og fikk også 4542xx.

achelous

07.07.2019 kl 23:30
Ordre-ID: 5021xx

JohnPGriff


Jeg fikk en ordrebekreftelse 4 mars med nr 458xxx

Fra den vedlagt dokument "Polestar – Polestar 2 Vilkår for forhåndsbestilling på nettet", det er skrevet følgende:

2.1 En Forhåndsbestilling er en foreløpig, ikke bindende ordre som gir deg rett til å være en prioritert kunde når Polestar 2 lanseres for salg i landet ditt. Polestar vil bruke rimelig innsats for å sikre at du vil bli i stand til å fullføre din bestilling på en Polestar 2. Disse Vilkårene innebærer ikke noen kjøpsavtale, og Forhåndsbestillingen kan på ingen måte bekrefte eller garantere at du har rett til å kjøpe en Polestar 2 med prioritet foran andre kunder.
4.3 Etter at du har fullført forhåndsbestillingen, får du en kvittering for bestillingen som bekrefter at den er mottatt og er fullstendig ("Bekreftelse på forhåndsbestilling").  Hver bekreftelse på forhåndsbestilling vil ha sitt eget, unike forhåndsbestillingsnummer.

Ikke sikkert ordrenummer betyr så veldig mye. Kanskje hvilken farge og ustyr du velger. Hvis du velger performance pack mulig kommer du høyre opp i leverings rekkefølge.
E-Tron 55 S Line Sport Levert juni 2022
MG ZS EV Levert nov 2020
E-Tron 50 Advanced Sport Levert juli 2020 (Solgt)
I Pace FE Corris Grey Levert oct 2018 (Solgt)
Model S 75D (Solgt)
E- Golf (Solgt)
Leaf (Solgt)
Model S 85 (2013 - 2017 Solgt)

otrooyen

14/09/2019 kl 23:38
Ordre-ID: 5280xx

Spent på å se endelig pris, skulle vel annonseres snart?
Polestar 2 reservasjon - 5280xx (kansellert)
Tesla Model Y Performance - Levering nov2022


otrooyen

Sitat fra: Roy Aasen på tirsdag 17. september 2019, klokken 10:50
Sto noe om pris her..er ikke sikker på at jeg tror på det..

https://www.tek.no/artikler/polestars-tesla-model-3-utfordrer-er-snart-klar-for-markedet-vi-fikk-ta-en-kikk/473906

"I oktober åpner verdens første Polestar Space i Oslo, tett etterfulgt av et nytt i Beijing. Før den tid blir er det høyst sannsynlig at den endelige prissettingen offentliggjøres, også i vår lokale valuta,  etter det vi har fått høre."

De lover ingenting, men hadde vært flott!
Polestar 2 reservasjon - 5280xx (kansellert)
Tesla Model Y Performance - Levering nov2022

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA