Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

569 TM3 registert i Norge - inkl demobiler. Fargestatistikk

Startet av lintho, tirsdag 26. februar 2019, klokken 22:00

« forrige - neste »

lintho

26.feb

246(43%) svart
131(23%) grå (2 utstillingsbiler)
75(13%) blå (5 utstillingsbiler)
68(12%) røde (10 utstillingsbiler)
50(8%) hvite

1 sølv(finnes ikke lenger)
TM3 LR AWD, Blå, sort interiør - mars 2019 (solgt for 282k mars 2023 på 82k km)

TMY LR AWD, Sort, sort interiør - mars 2023

geirci2

Det som er mer interessant er kombinasjonen eksteriørfarge opp mot interiørfarge (svart eller svart/hvit).
Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.9
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

kc

Litt trist at det ikke er flere farger, kommer til å bli umulig å finne mitt grå eksemplar på parkeringsplassen  ::) Får vel wrappe kjerra etterhvert, oransje kanskje  :laugh:

Counterpointer

Sitat fra: kc på onsdag 27. februar 2019, klokken 02:19
Litt trist at det ikke er flere farger, kommer til å bli umulig å finne mitt grå eksemplar på parkeringsplassen  ::) Får vel wrappe kjerra etterhvert, oransje kanskje  :laugh:
Sette et flagg med sugekopp på taket da vet du. Da blir den lett å finne

Vesel

Sitat fra: kc på onsdag 27. februar 2019, klokken 02:19
Litt trist at det ikke er flere farger, kommer til å bli umulig å finne mitt grå eksemplar på parkeringsplassen  ::)
Bruk tutefunksjonen i appen. Litt bråkete, men bedre enn å lete seg ihjel.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

Autowinder

TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

kc


Simen1

Kort spørsmål (tenker dette ikke er verdt en egen tråd).

teslastats.no står det antall Teslaer registrert i hver by. Er dette kun nyregistreringer som stedfestes eller fanger den opp endringer av registreringssted? F.eks om en Tesla selges fra en eier i Oslo til en i Bergen.
Tesla model S P85 2013 i Tromsø

Strøm Tycoon

Sitat fra: Simen1 på fredag 27. september 2019, klokken 13:15
Kort spørsmål (tenker dette ikke er verdt en egen tråd).

teslastats.no står det antall Teslaer registrert i hver by. Er dette kun nyregistreringer som stedfestes eller fanger den opp endringer av registreringssted? F.eks om en Tesla selges fra en eier i Oslo til en i Bergen.

teslastats.no viser kun nyregisteringer, ikke omregisteringer. Da burde svaret gi seg selv, men jeg gjengir det likevel. Nei, den vil ikke vise om en Tesla flytter fra Oslo til Bergen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA