Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Økning i støynivå X75

Startet av mecanica vergara, tirsdag 26. februar 2019, klokken 21:14

« forrige - neste »

Øyvind.h

Jeg er ikke mekaniker, så du må ta svarene fra meg med en klype salt, men jeg har kun vært borti problemer en gang med hjullager pga for sent skifte. I den bilen var duringen ganske øredøvende. Da brant lageret seg fast og han som skulle bytte det måtte bruke slegge. Han fikk det vel ut, men tror noe ble skjevt og flere deler måtte byttes.
Men som sagt - i den bilen var lyden høy. Å kjøre pent en måned eller to tror jeg ikke vil brenne fast lageret, men jeg er ikke ekspert på noen måte.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Cries

Takker for tilbakemelding. Saken er meldt til Tesla så får vi se hvor hastigt de vil ta det.

Beklager semi-offtopic tema.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA