Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Biler med "City of Amsterdam" til Stavanger, Bergen, Ålesund og Trondheim

Startet av elbil, tirsdag 26. februar 2019, klokken 15:15

« forrige - neste »

itje

Gareth blåser fra seg litt der ute :-\

Får håpe at bilene er godt sikret og trygge i bølgene, og at bilene ikke trenger fullstendig overhaling, med bulkretting og omlakkeringer med hjelp av lakkpenner 8)
2019 Tesla Model ≡ AWD, Midnight Silver, FSD, 18" Aero, Black premium. Levert: 30.03.19 - "Konebil"

2024 Tesla Model Y RWD, Deep Blue Metallic,, 19'' Gemini, Black premium. Best. 02 10.23. Bekreftet levering: 26.10.23

Fornybarbil

Tipper min bil er på den båten, og at den er knust til pinneved nå.

ToWalkOrDrive

En lur plass å sjekke bilen er de 10 nederste centimeterne bak fremhjulene. Du må bøye deg ned, eller stå en del i fra bilen for å se der, siden det svinger inn der.
Tesla Model Y                         2021-

bno


HalvorV

Tesla Model Y Perfomance

rlnd

Fikk telefon fra Tesla Kokstad nå, de ville ha personnummeret for n-te gang, i forbindelse med forsikring denne gangen. Hun sa bilen var i transit men litt forsinket, ville ikke si om den var på City of Amsterdam men jeg antar det. Kan virke som om de forbereder utlevering neste ukene i Bergen, hun kunne ikke love meg utlevering neste uke...  ::)
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

HalvorV

Tesla Model Y Perfomance

itje

2019 Tesla Model ≡ AWD, Midnight Silver, FSD, 18" Aero, Black premium. Levert: 30.03.19 - "Konebil"

2024 Tesla Model Y RWD, Deep Blue Metallic,, 19'' Gemini, Black premium. Best. 02 10.23. Bekreftet levering: 26.10.23

rlnd

2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

Linka

Visst man ennå ikke har fått final invoice eller VIN tror dere at det bare er å glemme at bilen er med denne båten....? #utålmodig

(Hadde gammel reservasjon, og bestilte i romjulen med estimert levering feb/mars)

itje

Har hørt rykter om at oppdateringer av "minside" på Tesla er nedprioritert i disse dager. Har du ikke hørt noe fra dem? Ta en tlf, eller stikk innom servicesenter og be om å snakke med noen som kan svare deg (De i skranken kan som regel ikke)
2019 Tesla Model ≡ AWD, Midnight Silver, FSD, 18" Aero, Black premium. Levert: 30.03.19 - "Konebil"

2024 Tesla Model Y RWD, Deep Blue Metallic,, 19'' Gemini, Black premium. Best. 02 10.23. Bekreftet levering: 26.10.23

Nilsern

Var en tur innom servicesenteret i Stavanger i dag. Antar at min bil var med båten som kom i dag. Har fått final invoice og sms med anntatt leveringsdato 14-27 mars. De sjekket datasystemet, men fant ingen relevant info (edit: vil nok si at de ikke hadde tilgang til databasen med info om dette). Fikk bare beskjed om at ingen avtale var satt opp. De kunne ikke engang se om bilen min var med båten som kom i dag. Men de var hyggelige og lette etter info... Det eneste jeg fikk vite var at alle bilen skulle være utlevert innen utgangen av kvartalet, dvs 31 mars.


terskaar

Mellom 80-100 Teslaer som står på kaien fra «City of Amsterdam». Nesten alle model3

Tom

Fikk bekreftet levering 23/3 på mail og midlertidig booket samme dato på sms,på min siden står det :Leveringsavtale ved Stavanger-Forus
Mar. 23, 2019 at 10:30 AM
vin fikk jeg for 2 uker siden.

Kan jeg rengne med at det blir denne datoen?

rlnd

Fikk melding om levering her også, 20/3 i Bergen, håper det blir den dagen 8)
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA