Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Feil og mangler på modell 3

Startet av hELgenen, søndag 24. februar 2019, klokken 22:49

« forrige - neste »

filtvet

#1500
Feil foreløpig:

- hakk i dashboard
- mangler hengerfeste som bestilt.
- varmeapparater varierer veldig, fra kokvarmt til litt for kaldt.

+ is i begge hovedlyktene allerede....

ladov

Oppdaget for øvrig at justeringen av baklokket ikke var vellykket. Jeg oppdaget det på den måten at den helt strøkne lakken MPS hadde lagt der allerede har blitt slitt hull i. :(
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

alagerqv

Alt som normalt der altså.


Sent from my iPad using Tapatalk

Archy

Hei, har hentet M3 LR den 30.desember uten usb-c og trådløs mobil ladding, skal tesla sende meg en dato for å montere den eller må jeg ringe dem å velge dato? Takk for svar

alagerqv

Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men det er vel bare å kontakte Tesla og få svar av de. Men ett annet spørsmål, fikk dere som hentet i romjulen gratis år med lading?

Archy

Sitat fra: alagerqv på mandag 03. januar 2022, klokken 12:41
Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men det er vel bare å kontakte Tesla og få svar av de. Men ett annet spørsmål, fikk dere som hentet i romjulen gratis år med lading?

Tror ikke det, stoppa 3 ganger får å lade men har betalt bare får 2 kanskje en var gratis  :D

safeadonna

Sitat fra: Archy på mandag 03. januar 2022, klokken 12:34
Hei, har hentet M3 LR den 30.desember uten usb-c og trådløs mobil ladding, skal tesla sende meg en dato for å montere den eller må jeg ringe dem å velge dato? Takk for svar

Jeg la det inn i service i appen og har fått time nå på torsdag førstkommende. Hentet bilen 22.desember.

Marre

Jeg har etter V11 oppdatering slitt med at baggasje døren åpnes halveis iblant, det skjer ikke hver gang, men enkelte ganger når jeg åpner via appen eller trykker så stopper den midt på selvom jeg har stilt inn at den skal helt opp, trykker og holder i 3sek så den stilles inn hver gang at den skal gå helt opp, men fortsatt vil den iblant ikke helt opp... Noen som har tips?

NoPain

Sitat fra: Marre på onsdag 05. januar 2022, klokken 12:10
Jeg har etter V11 oppdatering slitt med at baggasje døren åpnes halveis iblant, det skjer ikke hver gang, men enkelte ganger når jeg åpner via appen eller trykker så stopper den midt på selvom jeg har stilt inn at den skal helt opp, trykker og holder i 3sek så den stilles inn hver gang at den skal gå helt opp, men fortsatt vil den iblant ikke helt opp... Noen som har tips?

Jeg vet ikke om det startet med v11, men jeg opplever akkurat det samme med min bakluke

turfsurf

Sitat fra: NoPain på lørdag 08. januar 2022, klokken 23:33
Jeg vet ikke om det startet med v11, men jeg opplever akkurat det samme med min bakluke
Samme her og, men jeg har mere tro på at det kom med vinteren og snøen. Definitivt før v11.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Electric cars in Norway

Uansett årsak...dette fikses nok lett hos Tesla, "skulle eg tru" :+1:

alagerqv

Det er vel to ulike problemer høres det ut som: Feil med sensor/software/åpner som ikke åpner luken til ønsket nivå, og det andre er dårlig tilpasning slik at den dunker ned i fangeren og ødeligger lakk på begge deler. Siste har jeg fått utbedret på min, tok bare ett halv års tid...

filtvet

Hadde mobil service i dag. Flott uført med hengerfeste, trådløs lader, og usb-porter installert

Fush

Sitat fra: filtvet på mandag 10. januar 2022, klokken 12:38
Hadde mobil service i dag. Flott uført med hengerfeste, trådløs lader, og usb-porter installert

Hvordan får du booket mobil service?
Hvit Volkswagen E-Up! siden 7. november 2014 [Solgt mai 2019]
Hvit Tesla Model S 85D siden 18. mai 2015 [Solgt mai 2019]
Hvit Tesla Model 3 LR AWD siden 6. juni 2019 [Solgt februar 2022]
Mamba Green Taycan 4 Cross Turismo

filtvet

I app. De kom hjem til meg. Ganske bra service det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA