Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Videresalg av EQC - reservasjon

Startet av AriSer, fredag 22. februar 2019, klokken 06:25

« forrige - neste »

AriSer

Jeg har en reservasjonsnr på mellom 90-100. Lurer på om det er mulig å selge videre reservasjonen av EQC? Hvordan er interessen for det? Livssituasjonen har endret seg siden jeg reserverte og har ikke lenger mulighet til den å betale like mye som før for den bilen. Leste i betingelsene at det ikke er lov med videresalg, men lurer på om det er noen som ville for eks. Skrive kontrakt og betale for bilen; og når bilen mottas overføres til den nye eieren?

Trond.m

Ditt innlegg er feilplassert. Det er et eget delforum for kjøp og salg hvor slike innlegg hører hjemme.

AriSer


Trond.m

Gjør det :-) Har nr 32 selv, men inntil videre vurderer jeg å benytte den selv.  90-100 er jo veldig lavt reservasjonsnummer, så det er sikkert interesse for den. Men det er nok ingen som vil binde seg før priser og spesifikasjoner er tilgjengelig.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA