Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stroppe fast hundebur (og annen last) i trunk

Startet av Omen, tirsdag 19. februar 2019, klokken 21:40

« forrige - neste »

Omen

Hei

Ser at det finnes flere ulike løsninger for fastmontert hundebur i en S. Nå er det engang sånn at jeg har kjøpt et bur fra Variocage, som jeg gjerne skulle sikret. Noen med erfaring med å stroppe fast bur i bagasjerommet som kunne fortalt hva de gjorde? Det er jo ingen festekroker noe sted bak der, og det er jo ikke direkte heldig.

Gleder meg til å høre folka tips og råd :)

tornaldo

Du kan jo bruke festene til barneseter i bakseteryggen for å forankre buret den veien. Fremover går det an å forankre i gulvet, rundt den delen mellom det åpne rommet ved hjulbuen, og det ekstra gulvet som skjuler det nederste delen av bagasjen. Litt kronglete forklart men.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Omen

Sitat fra: tornaldo på onsdag 20. februar 2019, klokken 14:20
Du kan jo bruke festene til barneseter i bakseteryggen for å forankre buret den veien. Fremover går det an å forankre i gulvet, rundt den delen mellom det åpne rommet ved hjulbuen, og det ekstra gulvet som skjuler det nederste delen av bagasjen. Litt kronglete forklart men.
Særdeles godt tips. Nå flyr ikke buret rundt når man gir litt pådrag. Takk skal du ha!

Sandvika


Omen

Sitat fra: Sandvika på torsdag 21. februar 2019, klokken 11:44
Sitat fra: Omen på torsdag 21. februar 2019, klokken 10:31
Nå flyr ikke buret rundt når man gir litt pådrag.

Bikkja inni buret derimot  ;D
Såpass får hun tåle

Neida, det er selvsagt snakk om når jeg kjører med tomt bur

Thor2014

Må gi litt gass så den sklir bakover før du gir på

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA