Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Røde kalipre på LR NON-Performance? DIY

Startet av Pocoloco, søndag 17. februar 2019, klokken 21:24

« forrige - neste »

Pocoloco

Sitat fra: hemi på mandag 18. februar 2019, klokken 14:42
Kjøpe performance?
Ja! For en god ide. For jeg tenkte at røde kalipre var verdt 100.000kr  8)
Tesla Model ≡ 06.04.19

hemi

Du mangler kun noen bmw M merker og nürburgring stickers da :p

Lynkjapp

Jeg kan skjønne ønsket om å ha røde kalippere fordi man synes det er pent. Samtidig synes jeg at de som har betalt ekstra for Performance skal få lov til å ha sine røde kalippere i fred. Det er tross alt det tydelige tegnet på at det er en TM3P hvis du ser bilen skrått forfra.

At røde kalippere er pent er i tillegg en rent kulturell ting. Det vil si, det er fordi vi forbinder røde kalippere med grombiler at det blir "pent". Hvis grombiler de siste 30 årene hadde hatt røde dørhåndtak så ville vi ha syntes det også var pent.

Personlig synes jeg ikke at røde kalippere er pent, men kun et kulturelt signal. Å la deler av understellet skinne gjennom på den måten blir som å skilte med Björn Borg-strikken over buksekanten. :)

olavxxx

Folk må få gjøre som de vil, jeg venter selv en P og kan ikke si at jeg føler meg "støtt" av at andre maler sine calipere. Jeg velger ikke P før røde calipere, men på gurnn av at den har større todelte skiver, den har bedre calipere, track mode, bedre ytelse, senket understell, karbonspoiler og syk ytelse. Så de 90.000 er egentlig ganske "billig". I en fossil verden hadde de tingene der kostet kanskje 500.000kr ekstra(?).

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA