Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Navn på bilen

Startet av TeslaSpire, lørdag 16. februar 2019, klokken 09:57

« forrige - neste »

automat

Bilen er selvfølgelig oppkalt etter brukernavnet på elbilforum. Den lille hvite trillingen heter egget.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Audun Torsdalen
Styremedlem Østfold Elbilforening 2022-
2014 Peugeot iOn
2017 Tesla mod X75D
2018 Hyundai Ioniq

mack_

Vår røde X blir hetende Red Pill og vår blå Model 3 vil få navnet Blue Pill  8)

Rolf Gjerdsjø

Da vi hentet S'en tok husets daværende treåring kontant styringen, og den bærer i dag navnet Lynet McQueen. Hva som blir enden på visa denne gangen er usikkert, ettersom kona har besluttet at hun skal ha et ord med i laget. Yngstemann muligens også, men han må lære seg noen flere ord innen en drøy måned først.  :laugh:
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

dudeldei

#18
Trur jeg vil kalle min "The Mistr3ss"

AndreasRingdal

Siden vi pga allergier ikke kan ha hund så endte vår opp som Valpen

Sent fra min H8324 via Tapatalk

TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

HermanGatevold

Moonstone blir navnet på min. Blå med hvitt interiør

HermanGatevold


kc

Har hatt snart 3 år på velge navn, men nå ligger det an til Ventepølsa, Kølappen eller KanskjeMars  :P

Virelli

Min blå/hvite blir "smurfen"  :police:

fredriks

Lurte litt på å kalle billen for Rådebank.
2017 Hyundai Ioniq levert 07.17.
Din Model Din Model 3 ble reservert 01/04/2016.

itje

2019 Tesla Model ≡ AWD, Midnight Silver, FSD, 18" Aero, Black premium. Levert: 30.03.19 - "Konebil"

2024 Tesla Model Y RWD, Deep Blue Metallic,, 19'' Gemini, Black premium. Best. 02 10.23. Bekreftet levering: 26.10.23

HCO

Ingen med rød bil som skal ha Christine...? Jeg har valgt sort, så jeg må bruke noe annet.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

noocyte

Syns denne tråden fortjener å bli vekket opp igjen, håper det er innafor!

Vi er 4 i familien, jeg og fruen samt to gutter på 4 og 8. Vi gutta spiller mye (definert av fruen!) Pokemon Go, så det var naturlig å hente inspirasjon fra det universet. Vi har bestilt en Midnight Silver TM3 LR. I Pokemon verden så er alle poker en eller flere 'typer', f.eks. drage, vann, elektrisk, gress etc. Naturligvis måtte vi velge en som hvertfall var av den elektriske typen. Kunne da gått for Pikachu, men jeg liker ikke så godt den poken... Minstemann mente vi burde ha en drage type og eldstemann kom umiddelbart på en drage/elektrisk type: Zekrom. Så slik blir det! :)



Passer perfekt for oss syns jeg! :)

PS: Fruen er ikke fornøyd, men jeg kan ikke gjøre alle til lags... ;)
-----------
Zekrom - Tesla Model 3 LR 2021
Lame Duck - Opel Astra Sports Tourer Premium 2016 (solgt)

Toonster

2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

Almis

Min første (2019 SR+) kalte jeg noe så kjedelig som "Nikola". En venninne mente at siden bilen var "shiny and expensive and that makes her a stripper. So shes called "Nikki". Jeg var uenig og holdte på Nikola.

Min kommende M3 (2021 Performance) kostet såpass mer at jeg er tilbøyelig til å kalle henne for "Nikki" :P
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA