Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Premium pakke model S

Startet av pez d spencer, fredag 15. februar 2019, klokken 21:05

« forrige - neste »

JorEl

#30
Sitat fra: SoftwareGeek på mandag 18. februar 2019, klokken 09:52
Sitat fra: JorEl på mandag 18. februar 2019, klokken 07:47
Vil ikke kalle det kun rykter når sjefen sier sannsynligvis 8)

Musk skriver «muligens». Det er snart ett år siden uttalelsen og ingenting har skjedd. Det som har skjedd, er at 75-pakka er fjernet fra Model S for å skape distanse til Model 3. Jeg tror han har ombestemt seg angående luftfjærer til tm3, nettopp på grunn av kostnader og produksjon. Færre muligheter er veien han går
Ja luftfjæring kommer, men tidspunket er usikkert. Slik tolker jeg utsagnet hans. Mente han lovet dette også før sommeren 2018?
Perhaps you are right, but I`m probably more right :P

Det at vi har ventet i et år og ingenting har skjedd, er rett fra kundenes/ditt synspunt i dag. Men bare Tesla vet hvor mye de har jobbet med saken. Kanskje alt er ferdig, de bare venter på å selge det de kan før de flesker opp bilen. Tesla selger jo de dyreste variantene først. Tror Tesla selger seg ferdig med det de har, før de implementerer nye ting. Tror jeg ???
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

SurSnasen

Sitat fra: 1000kwh på mandag 18. februar 2019, klokken 10:46
Tror ikke du får kjøpt noe 5-serie stasjonsvogn for 417000,- Da vil jeg gjerne se "utstyrslista". Får man med hjul og frontvindu?

Nei, du får ikke kjøpt noen ny 5-serie stasjonsvogn for 417000. Men så skrev jeg også FØR avgifter. Poenget er den avsindige prisforskjellen på en basis Model 3 og en basis Model S. Nesten 400 000 kroner i forskjell på de to er jo nesten som en basis 5-serie stasjonsvogn (FØR avgifter)...

Og ja, innstegsmodellen på 3-serie og 5-serie BMW er ganske ribbet (men fullt kjørbar).

Klykken

Basis model 3 og S har jo lik prestanda som BMW M5 og M3. Og da er ikke forskjellen så stor likevel.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA