Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Premium pakke model S

Startet av pez d spencer, fredag 15. februar 2019, klokken 21:05

« forrige - neste »

pez d spencer

Vurderer å bytte inn min 2015 P85D i en nyere 100D. Det ligger en 2018 på Finn som har alt utstyr uten Premium pakke. Hva er det som inngår i Premium pakken, hva er det jeg evt ikke får? Den har premium interiør.
2019 100D LR

Wibla

Er vel i hovedsak tre ting?
- Vinterpakke (varme i ratt, bakseter osv)
- HEPA-filter
- Premium lyd /  hifi
2018 Tesla Model S 75D

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

pez d spencer

Sitat fra: Motorwatt på fredag 15. februar 2019, klokken 21:12
Her:

Takk :)

Da tror jeg ikke det blir den, bruker siste punktet der mye i dag. Bil parkert ute på hytta uten lading - kommer til sin rett de funksjonene da
2019 100D LR

SoftwareGeek

Tesla uten premium pakke ville jeg aldri kjøpt. Sånn som i begynbelsen hvir man kunne kjøpe tesla uten luftfjærer, hvem ved sine fulle fem dropper det??

GOS

Sitat fra: SoftwareGeek på lørdag 16. februar 2019, klokken 10:38
Tesla uten premium pakke ville jeg aldri kjøpt. Sånn som i begynbelsen hvir man kunne kjøpe tesla uten luftfjærer, hvem ved sine fulle fem dropper det??

Det er godt ikke alle er som deg sier bare jeg....
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

JorEl

#6
Sitat fra: SoftwareGeek på lørdag 16. februar 2019, klokken 10:38
Tesla uten premium pakke ville jeg aldri kjøpt. Sånn som i begynbelsen hvir man kunne kjøpe tesla uten luftfjærer, hvem ved sine fulle fem dropper det??
Alle som kjøper TM3 mener du?(mtp luftfjæring)
Ellers så har jo jeg kjøpt modelS uten premium, og det gjorde at jeg fikk med en god låneavtale som plaster på "premium-såret". ;)
Det viktigste er å ha en Tesla :+1:
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

TeslaModelX

Vel, støtter dette med luftfjæring. Hadde en lånebil som ikke hadde det og tok nedi på en lokal fartsdump, samt et krater av en parkeringsplass i området her. Har selvfølgelig også noe å si med bakkeklaring, men når man kan heise bilen opp for å unngå dette er luftfjæring genialt!

JorEl

Jeg ventet fra 2016 på TM3 men fant ut at å kjøre på en gammel kjerrevei var uaktuelt med en ny TM3. Vår gamle E-golf slo litt nedi så en ny bil måtte ha luftfjæring. Da ble det modelS.
Lurer på om Tesla kommer til å sette luftfjæring på TM3? Eller når..
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

SoftwareGeek

Sitat fra: JorEl på lørdag 16. februar 2019, klokken 14:04
Jeg ventet fra 2016 på TM3 men fant ut at å kjøre på en gammel kjerrevei var uaktuelt med en ny TM3. Vår gamle E-golf slo litt nedi så en ny bil måtte ha luftfjæring. Da ble det modelS.
Lurer på om Tesla kommer til å sette luftfjæring på TM3? Eller når..

Målet til Musk, er å lage en så billig elbil som mulig, som folk vil ha. Han kommer ikke til å legge til premium features, heller fjerne komponenter slik at prislappen kan settes ned.

mthoring

Tipper luftfjæring kommer til TM3, enten som et valgbart tillegg, eller som standard på de dyreste utgavene.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

SoftwareGeek

Sitat fra: mthoring på lørdag 16. februar 2019, klokken 18:47
Tipper luftfjæring kommer til TM3, enten som et valgbart tillegg, eller som standard på de dyreste utgavene.

Da må de hvertfall gravlegge model s, før det skjer

Wibla

Sitat fra: SoftwareGeek på lørdag 16. februar 2019, klokken 18:54
Sitat fra: mthoring på lørdag 16. februar 2019, klokken 18:47
Tipper luftfjæring kommer til TM3, enten som et valgbart tillegg, eller som standard på de dyreste utgavene.

Da må de hvertfall gravlegge model s, før det skjer

Hvorfor det?
2018 Tesla Model S 75D

SoftwareGeek

Fordi TM3 er ment å være en billig elbil og den skal stadig bli billigere, derfor vil ikke Tesla legge til premium utstyr som luftfjærer, det er forbeoldt Tesla sin premium sedan model s!

Er folk virkelig så bortreist på dette forum, at de ikke har fått med seg visjonen til Musk!?

Motorwatt

Sitat fra: SoftwareGeek på lørdag 16. februar 2019, klokken 19:43
Er folk virkelig så bortreist på dette forum, at de ikke har fått med seg visjonen til Musk!?

Skal ikke se bort fra det, men vi er lykkelige fordi vi har en som med sitt vidsyn og kunnskap kan geleide oss til den rette forståelsen.....
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA