Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Autopilot features limited

Startet av fonberg, fredag 15. februar 2019, klokken 10:41

« forrige - neste »

fonberg

"Autopilot features limited
If issue persists, contact Tesla Service"

Noen som har erfaring med hva denne feilmeldingen skyldes, og hva som er fiks?
Jeg får nesten daglig denne meldingen på dashbordet en eller flere ganger pr tur.
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

OhmPaPa

På min TMX hjelper det å fjerne snø fra fronten. Antar sensorer ikke fikser snø?

Og avogtil rengjøre kameraene på sidene av bilen.

Phantom3D

Dugg/snø på kameraer. Dukker ofte opp etter snøfall eller i tunneler når det dugger.
Tesla Model S75D 18
BMW i3 94Ah
1995 Mini Cooper Silver Bullet 1275cc

fonberg

Sitat fra: Phantom3D på fredag 15. februar 2019, klokken 11:15
Dugg/snø på kameraer. Dukker ofte opp etter snøfall eller i tunneler når det dugger.

Det samsvarer med mine erfaringer.
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

ElbilErik

Hei, opplever tidvis og ganske ofte dugg i B-stolpe, (nov/2017 TMS) er det noe som bør gå på garanti?

TeslaModelX

Hadde dette i går og litt i dag. Ingen snø til hinder i dag når jeg kjørte. Forsvant plutselig under turen i dag, men sto i displayet i rundt 5 minutter først.

Omen

Jeg har hatt denne feilen av og på i vinter, og når snøen forsvant på bilen, ble meldingen stående permanent. Nå er bilen inne på verksted for å bytte ut deler. Så feilmeldingen kan indikere hardware-feil også

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA