Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Eviny ladestasjoner

Startet av Lars_F, mandag 11. februar 2019, klokken 15:12

« forrige - neste »

LittleHammer

#450
Hei! Dette har sikkert blitt besvart før, men jeg fant ikke noe ved å søke.
Er det ikke mulig å registrere plugsurfingkort eller brikke hos bkk? Nummeret inneholder mange tegn som ikke aksepteres når jeg prøver å legge inn brikken i appen
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

Orbit

Ja, men nummeret som er trykket på brikkene/kortene til Plugsurfing er ikke selve RFID'en. Du kan lese av RFID og registrere brikken når du er på en av BKK sine ladere. I app går du inn på "Brukerprofil", deretter "Autoskann ladebrikke", så er resten selvforklarende.

(DEFA cloudcharge tilbyr også samme muligheten til å avlese RFID med sin app.)

2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

LittleHammer

Sitat fra: Orbit på onsdag 30. desember 2020, klokken 18:03
Ja, men nummeret som er trykket på brikkene/kortene til Plugsurfing er ikke selve RFID'en. Du kan lese av RFID og registrere brikken når du er på en av BKK sine ladere. I app går du inn på "Brukerprofil", deretter "Autoskann ladebrikke", så er resten selvforklarende.

(DEFA cloudcharge tilbyr også samme muligheten til å avlese RFID med sin app.)

Tusen takk :)
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

SveinJ

Ny BKK ladestasjon er under bygging ved Rema 1000 i Lampeland, Fv 40!
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

1000kwh


SveinJ

Sitat fra: SveinJ på lørdag 09. januar 2021, klokken 20:21
Ny BKK ladestasjon er under bygging ved Rema 1000 i Lampeland, Fv 40!

Fra Laagendalsposten.
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

Lars_F

To nye ladestasjoner er satt i drift på hhv. Tjøme og Svarstad. Ladestasjonene ligger ved Rema 1000 Tjøme og Rema 1000 Svarstad. Begge stedene har vi montert 2 stk. 200 kW lynladere som kan lade 2 biler hver. AC ladere blir montert litt senere.
Jobber med hurtiglading i Eviny

SveinJ

Sitat fra: Lars_F på tirsdag 19. januar 2021, klokken 11:37
To nye ladestasjoner er satt i drift på hhv. Tjøme og Svarstad. Ladestasjonene ligger ved Rema 1000 Tjøme og Rema 1000 Svarstad. Begge stedene har vi montert 2 stk. 200 kW lynladere som kan lade 2 biler hver. AC ladere blir montert litt senere.

Da må jeg si at Fv40 begynner å bli godt bestykket med ladere. Hytteeiere fra Vestfold er nok svært fornøyd nå!
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

Lars_F

Ny BKK ladestasjon er åpnet ved Hellsenteret i Stjørdal. Her har vi installert 3 stk. 200 kW lynladere med kapasitet til å lade 6 biler samtidig. I tillegg planlegger vi med 8 stk. 22 kW AC ladere som monteres neste uke.
Jobber med hurtiglading i Eviny

Kires

Virkelig en knall jobb BKK gjør med utbygging! Nå gleder jeg meg bare til å se hvor mange dere setter opp i gudbrandsdalen i løpet av året:)
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

power59

Og hvis BKK kan ta ei økt på Fosen i samme slengen så vil enda flere bli fornøyd.

Samco

Så laderne på hell centrer ved hotellet 2 dager siden... helt imponerende pluss 8 22kw stolper slikt skal det gjøres ... helt perfekt

Marius Kotsbak

Mange Type 2/AC ved hotell er veldig bra. Iallefall om det ikke står maks 3 timer (hei Mer! f.eks. i Namskogan), slik at man verken kan gjøre det mens man sover eller rekker å lade opp fullt.
2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

Lars_F

Vi jobber med ny Bilkraft app og trenger hjelp fra dere her på Elbilforum til litt Beta testing. Noen som har lyst å bidra med det? Her er hva som må gjøres:

Android
https://play.google.com/store/apps/details?id=no.giantleap.chargeo
Trykk på denne linken på Android-telefonen, og din Google-konto (for appnedlasting) vil få tilgang til beta-versjon direkte fra Google Play. Har du automatisk oppdateringer på vil appen din oppdateres. Det kan ta noen timer før Google har registrert deg som beta-tester.

Avmelding fra beta-programmet kan gjøres på Google Play-siden for Bilkraft (der du laster ned appen). Der vil du få et valg om å forlate beta-programmet, og så fort Google har fått synkronisert sine data, så blir den gamle appen tilgjengelig.

iPhone
Du må første installere Apple-appen Testflight. Deretter må du trykke på denne linken på din iPhone: https://testflight.apple.com/join/AlIEVXCW
Du vil nå kunne se Bilkraft for nedlasting inne i Testflight. Denne appen vil hete BilkraftTest, og den kan være installert samtidig med den ordinære Bilkraft-appen.

Hvis du ikke vil teste lenger, kan du bare slette BilkraftTest/TestFlight, den vanlige Bilkraft-appen vil uansett kunne brukes hele tiden.

Har du tilbakemeldinger til oss så trenger du ikke poste dem her, men legge dem inn i appen under "Min Bilkraft" -> "Beta feedback".

På forhånd takk for hjelpen !!  :)
Jobber med hurtiglading i Eviny

Tjomsas

Har meldt meg på betatesting på Android. Må si førsteinntrykket er veldig bra  :+1: Liker det nye grensesnittet veldig godt, og føles naturlig å bruke  :) Et skritt i riktig retning ved første øyekast.

Skal legge igjen feedback i appen dersom jeg har noe  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA