Har også brukt de en del, på grunn av henger, og hatt tilsvarende problem, meget bra fart på Bygland, Vikeså eller Evje (lynladere på YX), og allikevel når jeg kommer til Tonstad så er det 25-30 kW. Har prøvd å bytte lader også uten bedring. Teorien er vel at resten av de 115 A-ene rett og slett går til kjøling av batteripakken, for oppvarming kan det ikke være, ettersom batteripakken har mottatt 170-180 kW tidligere på turen, og har vært kjørt hardt etterpå. Å lade med under 30 kW med svær henger er virkelig som å se maling tørke. Da lader jeg bare akkurat nok til å nå Vikeså eller Evje, selv om det hadde vært mye mer praktisk å slippe enda et ladestopp.
Det er sjelden flere biler der, så å skifte bare av de til en 200 kW eller noe hadde vært helt topp. Var veldig rar konfig på disse laderne (og de på Sinnes) helt fra dagen de ble installert. Chademo var allerede dødsdømt og allikevel ble det valgt at en av de tre skulle være kun chademo, mens de to andre var kombi. Og det er ikke fysisk plass til å utnytte kombimulighetene heller. Sjelden et problem på Tonstad, men på Sinnes var det helt håpløst.