Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Egenspesifisert bil, Status mitt bilhold

Startet av ArTa, mandag 01. april 2019, klokken 11:36

« forrige - neste »

Gitzern

Status inne på «mitt bilhold» endret seg fra bestilt til produseres i dag 23/5. Jeg har bestilt advanced plus med klargjøring for hengerfeste med vinterpakke og teknikkpakke. Noen ideer om hvor lang tid det tar før jeg får den? Sto som nr 25xx da jeg bestilte 31/1. Selger har antydet uke 24-26. Kontrakt 22-24. Noen med erfaringer?

Pedd84

Jeg vil tro at bilen din nå er ferdig produsert og vil kunne hente den ila. ca. 3 uker. Mye avhenger av hvor tidlig du får klargjøring.

Gitzern

Takk for svar. Kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig nå

Meldola

Noen som kjenner til disse stegene i byggeprosessen? Fikk beskjed i går om at bilen var i produksjon steg 1. Hvor lang tid vil det typisk ta før den er ferdig? transport er vel røflig 3 uker.
Audi e-tron 55 2019
BMW i3 60Ah 2016 BEV

TommyS

Min bil har vært i produksjon siden uke 19, forventes ferdig produsert denne uken. Selger sa at levering i det siste har tatt 4-6 uker.

Lappsokk

Sitat fra: Gitzern på onsdag 22. mai 2019, klokken 13:00
Status inne på «mitt bilhold» endret seg fra bestilt til produseres i dag 23/5. Jeg har bestilt advanced plus med klargjøring for hengerfeste med vinterpakke og teknikkpakke. Noen ideer om hvor lang tid det tar før jeg får den? Sto som nr 25xx da jeg bestilte 31/1. Selger har antydet uke 24-26. Kontrakt 22-24. Noen med erfaringer?

Fikk samme endring idag.
Jeg bestilte 14 dager senere enn deg, men hadde reservasjonsnummer på 700 taller. Så åpenbart at rask bestilling hadde mer å si enn kønummer...
Exclusive med det meste av utstyr, dog kun felger (uke 16) som var forsinket.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA