Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Z.E Services

Startet av Koen, onsdag 06. mars 2019, klokken 16:57

« forrige - neste »

Koen

Noen som har erfaringer med hva man må gjøre dersom man får problemer med denne. Har brukt den tidligere, men nå får jeg bare opp «sjekk kontraktens gyldighet» når jeg prøver å logge inn

pudderjagar

Z.E Services er delt inn i 2 moduler. Connect og Interactiv

Connect: Dette er tjenesten som sender info til appen og Z.E Sevices slek at du kan sjå status på bilen. Denne varer i 3 år frå du kjøper bilen. Etter dette må du aktivere ein ny periode. Aktiveringen er gratis.

Interactiv: Dette er tjenesten sm blant annet styrer ladekalenderen og gjer da mulig å sende data til bilen. Denne må også aktiverers etter 3 år men koster 240 kr pr år

Aktivering kan gjerast i bilen eller på R-linkstore. Når du aktiverer i bilen får du ein epost med aktiveringskode PÅ FRANSK!!!! Gjer du da i Rlinkstore får du den på engelsk!
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA