Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mach-e noen som vet noe nyttig?

Startet av Kevz, fredag 08. februar 2019, klokken 19:46

« forrige - neste »

Electric cars in Norway


EspenFe

Om det er 100% riktig, vet jeg ikke. Jeg får håpe, da jeg ikke orker å stå opp i natt..

s3xy


telcontar

Sitat fra: s3xy på søndag 17. november 2019, klokken 21:27
Finnes det noe info om hengerfeste?

Nope, men ikke lenge til all info blir tilgjengelig

telcontar

402l bagasjerom, det var mildt sagt skuffende.

Electric cars in Norway


torlie

Sitat fra: telcontar på mandag 18. november 2019, klokken 05:09
402l bagasjerom, det var mildt sagt skuffende.

Enig, hadde håpet på nærmere 500l, men får se det positive i det. Det blir 538l inkludert frunk  :)

Tviler likevel på det ender med bestilling for min del selv om jeg la inn reservasjon (dog uten bekreftelse da Ford.no sliter, men trukket fra kort) for å ha muligheten til å avgjøre hva jeg gjør til våren  :)
2020: MG ZS EV
2018 Zoe Bose Edition (solgt)
2016 Zoe Intens (Solgt)

Electric cars in Norway

Torli :+1: jeg tenker som som deg og det viktigste er å ha bestilt bilen hvis man liker den og heller trekke seg senere.. :+1:

1000kwh

Så bedre ut på video, men hva har dette med Mustang å gjøre? :o

Jaja, kan bli et gøy tilskudd til bilparken!

batterimannen

402 l var langt fra de 800 en del trodde fra de amerikanske spesifikasjonene. First edition fra 600 høvdinger. Konaen vår har 330 l...

Blir ingen reservasjon på meg.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Redgarden

Ikke mulighet for takstativ og maks 30 kg (!) på hengerfestet er jo fullstendig dealbreaker... Sykkelstativet alene veier jo 25 kg. Eller har jeg misforstått noe?
----------------------------------------------
Har: Tesla Model Y LR - 2022-modell
Hadde: Tesla Model X75 - 2017-modell (MCU2, AP3, CCS)
Hadde: Tesla Model 3 LR - 2019-modell

Pingle

Sitat fra: batterimannen på mandag 18. november 2019, klokken 07:07
402 l var langt fra de 800 en del trodde fra de amerikanske spesifikasjonene. First edition fra 600 høvdinger. Konaen vår har 330 l...

Blir ingen reservasjon på meg.
Everything is bigger over there :angel:
Står over, selv om bilen er lekker.
Audi e-tron 55, kjøpt 05 2020

Måkemannen

Sitat fra: batterimannen på mandag 18. november 2019, klokken 07:07
402 l var langt fra de 800 en del trodde fra de amerikanske spesifikasjonene. First edition fra 600 høvdinger. Konaen vår har 330 l...

Blir ingen reservasjon på meg.
600K? Blir nok ingen reservasjon på meg heller, hvis det ikke kommer noen mindre batteripakke da.. ?


s3xy

Skjønner ikke, står 600km og under 5:sek 0-100. Inne på bestilling står det 540km og 0-100 under 7 sek. Hengervekt på 750 er rett og slett dårlig! 1500 kg på XC40 og større motor. Batteri på 98kw er meget bra, usikker på utseende må kanskje se den live, men ligner på en stasjonsvogn ikke en SUV

batterimannen

Sitat fra: Måkemannen på mandag 18. november 2019, klokken 07:34
Sitat fra: batterimannen på mandag 18. november 2019, klokken 07:07
402 l var langt fra de 800 en del trodde fra de amerikanske spesifikasjonene. First edition fra 600 høvdinger. Konaen vår har 330 l...

Blir ingen reservasjon på meg.
600K? Blir nok ingen reservasjon på meg heller, hvis det ikke kommer noen mindre batteripakke da.. ?

Det er for first edition. Med AVD og long range starter den på 500. Pris på mindre batteripakke og sannsynligvis rwd er fra 422 høvdinger. Du får gå inn på Ford.no og sjekke. Er ikke varmepumpe på noen av modellene.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA