Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mach-e noen som vet noe nyttig?

Startet av Kevz, fredag 08. februar 2019, klokken 19:46

« forrige - neste »

Kevz

Leser litt her og der, men får ikke så mye info fra Google osv. Mye er nok bare rykter osv. Men noe burde det finnes ☺️

Ford Electric

Snakket med en selger i dag, han fortalte minst 500km rekkevidde den skulle ble veldig billig, og i salg fra neste år, de kommer vistnok mer info i mars/april.
Ford Focus Electric 02.05.14

Kevz


1317142119

Eneste jeg vet er disse to bildene og at jeg har to selgere i to ulike kjeder som jeg har meldt interesse til.


Arha

Opel Ampera-e fra 31/5 2017, passert 97000 km april 2023. Nytt batteri januar 2023.
Nissan Leaf 2012 - 2017, solgt etter 96000 km.

Counterpointer

En sporty SUV, la oss krysse fingrene for at den har AWD som standard.

Haralda

Det står "Sett deg på vår venteliste i dag!", Betyr det at man får en plass i køen allerede nå?

torlie

Sitat fra: Haralda på onsdag 13. mars 2019, klokken 10:20
Det står "Sett deg på vår venteliste i dag!", Betyr det at man får en plass i køen allerede nå?

Er nok kun interesseliste, reservasjonsliste med betaling blir nok lansert senere. :)
2020: MG ZS EV
2018 Zoe Bose Edition (solgt)
2016 Zoe Intens (Solgt)

Electric cars in Norway


Electric cars in Norway

Googlet nettopp litt om bilen - har denne videoen jeg nettopp fant blitt info her inne før?

https://youtu.be/2cLXl8j0oYI

makki

Inntil 600 km rekkevidde(WLTP), nettopp har forsikret meg fortrinnsrett for å bestille.

Kevz



Electric cars in Norway

Makki, enig :+1: Det var jo et tøft live show i dag med mange gode Ford nyheter. Så det lover godt.

Jeg har også registrert meg.

1317142119

Ikke at jeg skjønner hva som er forskjellen på denne listen og den listen jeg allerede står på, men jeg tenkte jeg skulle skrive meg opp på nytt hos RS. Så scrollet jeg ned på siden og leste dette:
SitatDet vil bli begrenset antall biler tilgjengelig for levering i 2020 og interessen er stor, så dette er den beste måten å sikre seg bil tidlig.
Sorry Ford, men hvis dere tror jeg har tenkt å stå på venteliste for elbil i 2021, så kjøper jeg heller bil der det ikke er ventelister ...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA