Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kva er normalt når det er ein kjent garantisak? Må ein hente bil etter rep?

Startet av peterka, fredag 20. januar 2023, klokken 19:10

« forrige - neste »

peterka

Har Model Y som eg tok ut i Desember i Drammen. Da eg skulle hente den så var det feilkode på AC så leveringen vart utsatt 3 timer. Dei byttet AC veske. Det som irriterte meg er at eg sendte Mail 5 dager før eg skulle hente den at dei måtte sjekke varmepumpen så eg ikkje skulle få noko problemer seinare da eg bur 5 timer fra ein verkstad. Nok om det.
Forrige helg så røk varmepumpen og blæs kaldluft. Så da var det å legge inn feilen i appen og bilen vart hentet med viking og fraktet 5 timer til verkstaden. Bilen vart prioritert og fikset og vart ferdig no onsdag. Så spurte eg kor tid den vart fraktet tilbake med lastebil og da fekk eg beskjed at det kunne/hadde ikkje dei lov til. Det var heller ikkje vanligt? Dette er jo ein ny bil med ein kjent feil som går igjen og ein garantisak. Er ikkje det ganske logisk at bilen blir returnert uten kostnader for kunden?
Det de endte med er at eg måtte ta fri fra jobben. Leige ein bil som Tesla betaler så møttes me på midten og byttet bil. Kostnader for å ta fri og måtte ha ein bil/sjåfør til der leiebilen sto 1,5 timer tur/retur. Kva kan eg ha krav på her? Kva er vanligt? Burde ikkje Tesla returnert bilen uten om og men?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA