Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

AutoIn Bilskade Service, Garanti!

Startet av Billa420, fredag 08. februar 2019, klokken 12:33

« forrige - neste »

Billa420

Kommer med en glad sak. Fornøyd etter garanti arbeid hos Autoin på Bjørnerudveien i Oslo.

Hentet ut min Tesla Model S fra Autoin Bilskade Senter igår, på utført garanti arbeid og kan ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd. Her jobber det entusiastiske ansatte som jobber for at vi skal få bilene raskt tilbake på veien. Jeg ble holdt oppdatert under hele perioden og bilen ble reparert og lakkert på rekord tid med strøkent resultat. Jeg fikk en omvisning på anlegget og jeg fikk se verkstedet som Tesla selv har på i et av deres bygg. Her er Tesla inhouse med ansatte fra Tesla. Var bygd en topp strøken klargjørings avdeling her også. Overhørte snakk om utvidelse på deres anlegg i Moss. Spennede!!!  Det som var det lille ekstra for meg, var at Harald som er eier av Autoin Gruppen stod selv og leverte ut bilen etter stengetid. Har dere vært utsatt for skade er dette stedet å kontakte uten tvil!!
Setter bilen min her til polering nærmere våren

alda

Härligt, bra tips! Hoppas dock att man slipper att ha med dom att göra.....   :laugh: :laugh: :laugh:
-Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA