Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Solskjerming

Startet av Gusse, mandag 04. februar 2019, klokken 23:17

« forrige - neste »

Gusse

Tips til solskjerming på bakluke og vinduene på sidene bak.
Hadde ikke tenkt å foliere. Tenker helt enkle saker.
Har sett på disse på sidene bak, ser helt greie ut, men mangler bakvinduet på bakluke. April 2016 model, hvis det har noe å si

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

OK

Har den samme for å beskytte hund. Meget godt tilfreds.
2022 Kia EV6 GT-Line Bestilt
2020 Kia Soul EV Exklusive
2015 Kia Soul EV Exklusive
2015 TMS 85D

Gusse

Sitat fra: petersv på mandag 04. februar 2019, klokken 23:46
https://shop.tesla.com/us/en/product/vehicle-accessories/model-s-rear-liftgate-sunshade.html

Jeg har denne, funker greit.

Mulig jeg er dum nå, eller rett og slett litt forsiktig. Ser at det står shipping United States, å det kan ikke endres.
Finnes det norske sider med tilsvarende?

Roy Aasen

Eller så fikser vel Jetcarrier biffen.

rsomby

Bare å ringe nærmeste Tesla servicecenter og bestille. Jeg fikk en i hånden da jeg var innom min lokale forhandler

Gusse

Sitat fra: rsomby på torsdag 07. februar 2019, klokken 09:30
Bare å ringe nærmeste Tesla servicecenter og bestille. Jeg fikk en i hånden da jeg var innom min lokale forhandler

Hehe...ringe ja, det er jo et årsverk i seg sel :D

Gusse

Heller faktisk mot å legge solfilm allikevel, ser penere ut, og er ikke så dyrt som jeg trodde. Fått pris på 4500,- på alle vinduer bak B stolpe. Utført av profesjonelle.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA