Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Får ikke løst inn henvisningspremie

Startet av Knugum, onsdag 06. februar 2019, klokken 17:42

« forrige - neste »

Knugum

Henvisningsprogrammet er jo nå over og alle må registrere sine premier innen 1.april. Forsøker å gjøre krav på sorte 22 turbine felger, velger leveringssted og trykker tap to redeem , men ingenting hender. Noen som opplever det samme?

geear

Er det henvisninger du har fått nå på Model 3 eller tidligere? Jeg har ikke fått valget om å velge premie enda. Men ordner seg vel før 1. apr.

Knugum

Dette er henvisninger fra fra 2018 og 2019. Model x. Har fått registrert lader tidligere som dere ser på bildet. Men ikke fått den da

1000kwh

Jeg fikk lekebilen ganske kjapt. Nå har jeg ventet veldig lenge på laderen.

Ellers har jeg en ulevert Model 3 som jeg håper skal gi meg hjul. Har et par års tidshorisont for levering vel og merke :P (tatt leveringstiden på laderen i betrakning)

smurf

Har fått to ladere tidligere. Venter på 22" hjul nå. Står Processing i appen hos meg i den oversikten over mine premier. Har du  stengt app'en og sett hva som står i premieoversikten når du åpner på nytt? Mulig bare appen som har hengt seg litt...?  Leste på Tesla sine sider at det skulle ta 6-8 uker å få hjulene levert. Håper jeg får de til sommer'n, ikke noe stress ennå. Laderne tok ca 1 år men der var det vel en del leveringsproblemer og forsinkelser.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Tin

Sitat fra: smurf på torsdag 07. februar 2019, klokken 11:52
Har fått to ladere tidligere. Venter på 22" hjul nå. Står Processing i appen hos meg i den oversikten over mine premier. Har du  stengt app'en og sett hva som står i premieoversikten når du åpner på nytt? Mulig bare appen som har hengt seg litt...?  Leste på Tesla sine sider at det skulle ta 6-8 uker å få hjulene levert. Håper jeg får de til sommer'n, ikke noe stress ennå. Laderne tok ca 1 år men der var det vel en del leveringsproblemer og forsinkelser.

Har ventet siden mars 2018 på hjul....

smurf

Har du mailet Tesla referralprogram og etterlyst de? De pleier å kunne gi litt nyttig info mtp hva status er...
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Knugum

Funker ikke å logge av og på Appen. Og, ikke overraskende, er det ikke noe svar å få fra Tesla referral program. Ser ut som jeg også har mulighet for å velge den derre lekebilen eller evt en lader til??( se bildet fra Appen) Har lyst til å prøve for å se om det fungerer. Men er det sånn at jeg da mister felgene? Starter premiestigen på nytt når man har valgt seg en premie eller bare baller det på seg? Er nok litt for godt for å være sant dette?

geear

Har hatt en oppfatning av at det akkumulerer oppover selv om referralperiode/program forandrer seg, altså at man får en 1. vervepremie kun én gang, en 2. vervepremie kun én gang, osv., men kan hende jeg tar feil.

smurf

Bildet viser jo at det er Turbine wheels som er preimien. Ellers hadde de ikke kommet opp. Jeg hadde samme bilde og fikk bekreftet. Så vidt jeg forstår har du problemer å bekrefte valget...? Derfor jeg tenkte det var noe som hang på telefonen/appen.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Knugum

Fått svar på Mail fra Tesla nå. De ser i sitt system at premie er valgt og mine valg ang farge og utleveringssteder er, selv om det vises i Appen at premie må bekreftes. Mailen kunne i verste fall benyttes som bekreftelse etter datoen for registrering er utløpt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA