Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vindusviskerne

Startet av thomasez, mandag 04. februar 2019, klokken 20:32

« forrige - neste »

thomasez

Heihei.

Er det bare min Leaf som er rar eller er virkelig viskerne, spesielt på førersiden helt ubrukelige? Jeg renser dem for snø og is før jeg kjører og etter et par minutter klarer den ikke å viske bort noe som helst på store områder av frontruta.

Kombinasjonen viskere nedenfor varmeutløpet foran og veldig lite gummi er det jeg tror er grunnen til dette. Men Leaf har eksistert i så mange år nå at jeg ikke forstår at det skal være så dårlig fremdeles.

Eller er dette velkjent og svar er "Kjøp vindusviskere fra ...."?

terjsand

Er nok "standard" på nye Leaf dessverre.. Har meldt inn reklamasjon på dette for min bil. Er ikke nok trykk på hviskeren for gummien. Er også et merkelig belegg på ruten som er et problem.

Kim81

Hos meg så begynner viskerne plutselig å viske veldig ofte, selv om følsomheten på regnsensoren er innstilt på minst følsom. Er det flere som har erfart dette, og kan det hjelpe å skifte viskere?
Mørk grå 2019mod leaf.n-connecta

Joggamann

Jeg har den på 'nest mest følsom' innstilling og må ofte kjøre den manuelt en gang da den ikke tar nok. Tar jeg den på mest følsom går den helt bananas.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA