Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Credit Note & VIN på Tesla Konto.

Startet av P85TMS, mandag 04. februar 2019, klokken 10:32

« forrige - neste »

P85TMS

Sikkert flere enn meg som har fått Credit Note i Dokumentmenyen på Tesla kontoen i dag.
VIN nummeret står i dette dokumentet, men er ikke oppdatert på kontoen.
(Sånn i tilfelle noen bare sitter å nistirrer på RN nummeret og hamrer løs på F5 tasten...) ;D

hawK


Jarv!s

Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

RuneW

Ikke noe Credit Note her, selv etter F5...  :)
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Saamodt

Lørenskog:
- Model 3 Performance EAP, 25. Februar 2019.
- e-Golf med VP, 27. Januar 2015.

enjikaka

Blå Model 3 LR-AWD FSD.
VIN 216 XXX
Tog levering: 2019-03-22

fredriks

Ingen her heller.

Hva inneholder denne kreditnotan ellers? Fratrekk for depositum mot kjøpssum?
2017 Hyundai Ioniq levert 07.17.
Din Model Din Model 3 ble reservert 01/04/2016.

GOS

Sitat fra: P85TMS på mandag 04. februar 2019, klokken 10:32
Sikkert flere enn meg som har fått Credit Note i Dokumentmenyen på Tesla kontoen i dag.
VIN nummeret står i dette dokumentet, men er ikke oppdatert på kontoen.
(Sånn i tilfelle noen bare sitter å nistirrer på RN nummeret og hamrer løs på F5 tasten...) ;D


"Credit Note" må vel være noe som kun kommer på de som har tenkt å låne penger via DNB og Santander da!?

Ikke noe "Credit Note" hos meg, men jeg skal betale den cash
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

Saamodt

Det står Proforma på selve fakturaen. Der kan en se at de 25000 som tidligere er innbetalt er trukket ifra og det gjenstående beløpet for innbetaling er regnet ut. Jeg har ikke finansiering via Tesla.
Lørenskog:
- Model 3 Performance EAP, 25. Februar 2019.
- e-Golf med VP, 27. Januar 2015.

Fornybarbil

Heldiggriser. Det tyder vel på at ting begynner å nærme seg for dere da?

P85TMS

Ifølge den her så er mitt VIN registrert 4 januar, så jeg har ett lite håp om at bilen er med kapteinen til Zeebrügge ettersom den gikk 12 januar. Men jeg har ikke hørt fra Tesla, så det er bare spekulasjon. Fikk aktivert forsikring med VIN da, og det er jo positivt.
Aktiverte forsikring fra 20 februar. Evig optimist.  :D


asbkar

Etter innlogging holder det å F5-e denne for å se når det skjer noe i dokumentlisten:
https://www.tesla.com/no_NO/teslaaccount/document-hub/get-list
i-Miev fra 2011 til 2019. TM3 fra mars 2019.

P85TMS

Sånn for ordens skyld..
Det er ingen endring i RN nummer plasseringen. Det står slik det alltid har gjort og er ikke erstattet med VIN.
Det er heller ingen endring i "Oversikt". Det er ikke krysset av for "Betaling" her og jeg kan ikke gjøre noe videre.
Bestillings avtalen min er ikke oppdatert. Har lagt til FSD, men det viser ikke. Det viser derimot under "Vis designdetaljer"
Credit Note viser, som nevnt over her, kjøpssum, riktige opsjoner, riktig pris og fratrekk for depositum og reservasjonsinnbetalinger. (15+10k)

stranger1891

Har ringt Tesla nå og spurte etter det (siden jeg er en av de som er veldig tidlig på reservasjon og bestilling, men fortsatt fikk ikke VIN) og hun som tok telefonen sa at dette kommer til å skje fortløpende i disse dager for de som kommer til å få deres biler først i februar.

Krysser fingrene at jeg er en av dem :) :)

bno

Reservert 31.3.16 bestil 6.12.18
Svar ved henvendelse pr. mail idag.
"Unfortunately you have not yet got a VIN number. We will update you once we have more information. "
Er ikke "stressa" på det, men håper på at den er produsert sent i januar...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA