Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som gir vekk gratis superlading?

Startet av oggy007, søndag 03. februar 2019, klokken 22:49

« forrige - neste »

oggy007

Vet ikke om dette er i riktig forum og ta opp, men er det noen som ikke kjenner så mange nok folk med Tesla og har lyst til og gi vekk gratis superlading i 6 mnd til meg?
Fikk ikke folk som henviste lov til å gi vekk 5 gratis superladninger til "venner" per henvisning?
Regner med noen da kanskje ikke har gitt alle vekk, og sitter med henvisninger som de egentlig ikke får bruk for selv :P

Kan sikkert bli enig om en liten sum hvis ikke det er noen supergreie folk som vil gi vekk :)

Skal på Eurotrip på sensommeren, og jeg mister gratis superladning i juni :(
Tesla Model S75D Des 2018 Deep blue Premium+FSD
Vest-Agder
Mandal

jkirkebo

Sitat fra: oggy007 på søndag 03. februar 2019, klokken 22:49
Vet ikke om dette er i riktig forum og ta opp, men er det noen som ikke kjenner så mange nok folk med Tesla og har lyst til og gi vekk gratis superlading i 6 mnd til meg?
Fikk ikke folk som henviste lov til å gi vekk 5 gratis superladninger til "venner" per henvisning?
Regner med noen da kanskje ikke har gitt alle vekk, og sitter med henvisninger som de egentlig ikke får bruk for selv :P

Dette programmet (referral) ble avsluttet 1. februar. Det er mao. slutt på gratis superlading på nye Teslaer nå.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Elmo

#2
Sitat fra: oggy007 på søndag 03. februar 2019, klokken 22:49
Skal på Eurotrip på sensommeren, og jeg mister gratis superladning i juni :(

Hvis du mener at du ønsker å låne/overta noen andres gratis superlading så er vel ikke det teknisk mulig.
Laderen kjenner vel igjen bilen og agerer der etter.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

sven erik

eneste som er mulig nå er å låne leie bil med  gratis  superlading  så jeg kommer ikke til å bytte bil  selv om min er gått over 80 tusen

OhmPaPa

Du har allere fått en finfin premie.

Og selv med superladere til offisiell pris vil du lade din Tesla til mye bedre pris enn noen tilbydere med Chademo/CSS. Så len deg tilbake og nyt tilværelsen.

SuC har bedre ventetid, hastighet og pris enn konkurrentene. Vegg-til-vegg-glis er det eneste du mangler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA