Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Endret rødfarge?

Startet av Bjoris, torsdag 11. april 2019, klokken 15:37

« forrige - neste »

Bjoris

Leste en som mente hans bil hadde lysere rødfarge enn demobilene. Spurte selger no og han skriver "det er nyanser", hmmm, vi har jo lagt mye penger i denne fargen og er ikke interessert i at den skal være lyserer, mener det er kort mellom en råtøff farge og en veldig stygg farge så dette syns jeg er viktig. Noen som har info om dette?

flodsvinet

Min erfaring er at enkelte lakkfarger, og kanskje spesielt rød, kan oppfattes vesentlig annerledes fra en situasjon til en annen.

Fargetemperaturen ute endrer seg f.eks fra morgen til kveld. Kunstig lys har ofte et eget fargeskjær i seg som påvirker oppfatningen av fargen på objektet man ser på.

GRS

#2
Tror dette er den siste. :)

Du kan ikke vise dette vedlegget.



TM3P sort/sort

jkirkebo

Sitat fra: GRS på torsdag 11. april 2019, klokken 18:11
Tror dette er den siste. :)

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Blir vel omtrent slik vår blir seende ut tipper jeg, kona skal ha den så hun får bestemme farge når den folieres ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Bjoris


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA