Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vinterhjul i konfiguratoren

Startet av lirekassa, fredag 01. februar 2019, klokken 11:06

« forrige - neste »

lirekassa

Har lekt meg litt med konfiguratoren, og ser at de nå tilbyr vinterhjul direkte på siden fra kr 19 450,- for Hakka R3 på aerofelger. Mente andre nevnte dette var fritatt for mva, og at de fikk sitert pris på 15 560,-?

Krizz

Er nok feil i konfiguratoren.


Prisene der er inkludert mva.

bno

Snakket akkurat med en Eng. talende kunde behandler som sa at prisen var 15560,- NOK

Dani3l

Siden jeg har fylt ut skjema for levering (steg 2) er der ikke lengre noen mulighet for å endre design, så regner med dette blir ordnet på annet vis. Har forøvrig sagt fra på e-post at jeg ikke skal ha vinterdekk (fra Tesla).
2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

Handyman

Sitat fra: Dani3l på fredag 01. februar 2019, klokken 12:15
Siden jeg har fylt ut skjema for levering (steg 2) er der ikke lengre noen mulighet for å endre design, så regner med dette blir ordnet på annet vis. Har forøvrig sagt fra på e-post at jeg ikke skal ha vinterdekk (fra Tesla).
Tesla vil ringe deg før levering for å avklare alle detaljer.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

indianrunner70

Jeg har også fått forespørsel om jeg ønsker TM3 vinterhjul via e-mail.. valgte da Nokian Hakkapliitta R3 til en pris på ~ 15 500 NOK.

Linka

Sitat fra: lirekassa på fredag 01. februar 2019, klokken 11:06
Har lekt meg litt med konfiguratoren, og ser at de nå tilbyr vinterhjul direkte på siden fra kr 19 450,- for Hakka R3 på aerofelger. Mente andre nevnte dette var fritatt for mva, og at de fikk sitert pris på 15 560,-?

Prisene er oppdaterte nå til 15-tusen osv. Var nok bare noen som la inn feil.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA