Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

eadie

Det der er en X ja


Sent from my iPhone using Tapatalk
----------------------------------
S85, blå, alt utstyr.
Utlevert mars 2014 - innbyttet mars 2019.

Model 3, hvit, LR AWD, full pakke, EAP/FSD.
Utlevert 07.03.19, byttet inn 29.12.2020

Model 3, blå, LR AWD. Levert 29.12.2020

lintho

TM3 LR AWD, Blå, sort interiør - mars 2019 (solgt for 282k mars 2023 på 82k km)

TMY LR AWD, Sort, sort interiør - mars 2023

Dani3l

Virker som de har ryddet litt i MyTesla nå. Får opp VIN under RN i høyre kolonne, samt utleveringsavtale med dato/klokkeslett og adresse. Har også kommet videre til betalingssteget, bare levering som gjenstår. Alle dokumentene ligger der fortsatt.
2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

lintho

#348
Det går kun 1 båt til Trondheim tur retur Belgia, og det er city of amsterdam. Bekreftet av Tesla levering. Det betyr at de som ikke fikk bilen til Trondheim i dag må vente til minimum neste runde.



Forrige tur fra Belgia til Trondheim tok 7 døgn ca. Tilbake tar sikkert en del mindre siden den ikke skal innom Ålesund, Bergen, Drammen.

Båten kjører i rundt 12-13 knop, så det kommer det til å ta ca 3 døgn tilbake.



Så ut i fra det burde båten være i Trondheim følgende datoer.

Best case scenario med 10 døgn per tur:
mandag 4. mars 2019
torsdag 14. mars 2019
søndag 24. mars 2019
onsdag 3. april 2019
lørdag 13. april 2019

Håper ikke jeg har gjort store regnefeil  :police:
TM3 LR AWD, Blå, sort interiør - mars 2019 (solgt for 282k mars 2023 på 82k km)

TMY LR AWD, Sort, sort interiør - mars 2023

gruffalo

da regner meg med min bil er med 2. båt, siden jeg har fått levering 1. eller andre uke i mars.

:D

E-tron 55 sportback 2022

lintho

Sitat fra: Dani3l på fredag 22. februar 2019, klokken 13:25
Virker som de har ryddet litt i MyTesla nå. Får opp VIN under RN i høyre kolonne, samt utleveringsavtale med dato/klokkeslett og adresse. Har også kommet videre til betalingssteget, bare levering som gjenstår. Alle dokumentene ligger der fortsatt.

Skal det dukke opp i en kolonne her?

TM3 LR AWD, Blå, sort interiør - mars 2019 (solgt for 282k mars 2023 på 82k km)

TMY LR AWD, Sort, sort interiør - mars 2023

Kpp

Sitat fra: lintho på fredag 22. februar 2019, klokken 14:00
Sitat fra: Dani3l på fredag 22. februar 2019, klokken 13:25
Virker som de har ryddet litt i MyTesla nå. Får opp VIN under RN i høyre kolonne, samt utleveringsavtale med dato/klokkeslett og adresse. Har også kommet videre til betalingssteget, bare levering som gjenstår. Alle dokumentene ligger der fortsatt.

Skal det dukke opp i en kolonne her?



Dukket opp på nettsiden hos meg. Litt høyere på siden enn linken til final invoice.

lintho

Isteden for den kjedelige meldingen her sikkert?

TM3 LR AWD, Blå, sort interiør - mars 2019 (solgt for 282k mars 2023 på 82k km)

TMY LR AWD, Sort, sort interiør - mars 2023

ok67

Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

Dani3l

2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

bno

#355
Har kommet frem til betalingsfasen her også i dag. Nå er det tre uker siden jeg fikk oppgitt VIN i FI.

Ringte Tesla og ville vite hva som skjer og at det ikke kom på tale å foreta noen innbetaling av noe som helst før jeg fikk vite når bilen ankommer. Intet om det på MyTesla siste tre uker.
Kunne ikke svare på bil status hun svenske jeg snakket med. Så da avsluttet jeg med en kort oppsummering. "Intet skjer herfra før jeg får avklart når bilen ankommer og er klar for utlevering."

Ellers: Kommer heller ikke til å betale før jeg har gått gjennom bilen. Så er det.

Motorwatt

Ba ikke du om å få bilen din i mai, og fikk dette bekreftet fra Tesla?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

bno

Det gjorde jeg. Så to dager senere fikk jeg FI og der sto VIN nummer. Da tenkte jeg at her blir det fort krøll og jeg ønsket ikke å motta en bil som hadde stått lagret et eller annet sted.

sjefen79

Sitat fra: bno på fredag 22. februar 2019, klokken 16:35
Det gjorde jeg. Så to dager senere fikk jeg FI og der sto VIN nummer. Da tenkte jeg at her blir det fort krøll og jeg ønsket ikke å motta en bil som hadde stått lagret et eller annet sted.

Makan til kverulering. Det er ikke rart det tar tid for oss andre å få ny bil, når de ansatte hos Tesla er opptatt med å kjøle ned telefonene som gløder pga alle som skal ha særbehandling, og finurlige løsninger, i forbindelse med akkurat sin bestilling  ::)
i3 FC -17
S75D -18

lintho

Sitat fra: sjefen79 på fredag 22. februar 2019, klokken 16:44
Sitat fra: bno på fredag 22. februar 2019, klokken 16:35
Det gjorde jeg. Så to dager senere fikk jeg FI og der sto VIN nummer. Da tenkte jeg at her blir det fort krøll og jeg ønsket ikke å motta en bil som hadde stått lagret et eller annet sted.

Makan til kverulering. Det er ikke rart det tar tid for oss andre å få ny bil, når de ansatte hos Tesla er opptatt med å kjøle ned telefonene som gløder pga alle som skal ha særbehandling, og finurlige løsninger, i forbindelse med akkurat sin bestilling  ::)
Hear, hear
TM3 LR AWD, Blå, sort interiør - mars 2019 (solgt for 282k mars 2023 på 82k km)

TMY LR AWD, Sort, sort interiør - mars 2023

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA