Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

lintho

Noen i Trondheim som har fått leveringsdato?
TM3 LR AWD, Blå, sort interiør - mars 2019 (solgt for 282k mars 2023 på 82k km)

TMY LR AWD, Sort, sort interiør - mars 2023

enjikaka

Har vært stuck på "Betalning"-checkboksen i litt over en uke nå selv om lånet er innvilget och allt er klart, trodde jeg. Ringte dem, da hade de rota bort lån-nr mitt og sa att det var en open case på å legge til autopilot som jeg ba om for en uke siden å legge til i bestillingen. Till følgde av att de rota bort lån-nr (vilket de sa dutta meg bak i leveringskøen...) og var treige med å legge til AP så sier de nå att levering er flyttet fra slutten av februar till "noen gång i mars, vet ikke når"... Kjefta emot og sa att jeg har betalt 10k i reservasjon får å få bilen tidlig och prioritert delivery (och nevte jeg sett folk på diverse forum med samme config - i både Norge og Sverige - som bestillt etter meg uten reservasjon og uten tesla-eierskap som vil få bilen levert i slutten av februar...). Han prøvde och bortforklare hit och dit att lege til AP pusher bak i køen selv om det är sofware bla bla bla. Truet med å kreve ersattning og tingsretten for avtalsbrudd[1] hvis jeg ikke får bilen min i korrekt rekkefølgde; før de som bestillt etter.

Senere på dagen fikk jeg mail om att order er endret og autopilot lagt till. Venter nå på att Tesla skal oppdatere lånet mitt så jeg kan signere en tredje gang. Fyren på Tesla skal ringde tilbake mandag med oppdatering.

[1] Vet ikke om det er mulig en gang men satte fyr i buksa på Tesla i hvertfal. :P
Blå Model 3 LR-AWD FSD.
VIN 216 XXX
Tog levering: 2019-03-22

atta

Dato og tid
Tesla Stavanger-Forus
21. februar 2019
14:00

Kribler i magen!

Karl Inge Eriksen

20. Februar kl 16.00 i Stavanger

Elgulf

Ble oppringt i går av tesla Kristiansand og fikk leveringsdato 21/2. Ny telefon i dag med utsettelse til 25/2 pga forsinket båt?!?

Overlever, men litt kjedelig er det jo :/


Sent from my iPhone using Tapatalk

Virelli

Sitat fra: Elgulf på fredag 15. februar 2019, klokken 20:11
Ble oppringt i går av tesla Kristiansand og fikk leveringsdato 21/2. Ny telefon i dag med utsettelse til 25/2 pga forsinket båt?!?

Overlever, men litt kjedelig er det jo :/


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dere som faktisk har fått leveringsdato har ikke lov til å klage på 4 dagers forsinket levering...

nitrone

Dato og tid
Tesla Stavanger-Forus
22. februar 2019
15:00

Reiser til London en ukes tid med jobb søndag 24..

vegardg

Sitat fra: lintho på fredag 15. februar 2019, klokken 19:11
Noen i Trondheim som har fått leveringsdato?
En kollega som bestilte i januar har utlevering 25. februar. Jeg som reserverte i 2016 og bestilte når de åpna har ikke fått final invoice ennå.

Bjorn55

Sitat fra: vegardg på fredag 15. februar 2019, klokken 20:41
Sitat fra: lintho på fredag 15. februar 2019, klokken 19:11
Noen i Trondheim som har fått leveringsdato?
En kollega som bestilte i januar har utlevering 25. februar. Jeg som reserverte i 2016 og bestilte når de åpna har ikke fått final invoice ennå.

Jeg fikk en epost om utlevering på Lade 27. februar. Det tar jeg med en klype salt ettersom det ikke har skjedd noen som helst endring på kontoen min. Ingen faktura og ikke noe vin-nummer.

Virelli

Sitat fra: Bjorn55 på fredag 15. februar 2019, klokken 21:22
Sitat fra: vegardg på fredag 15. februar 2019, klokken 20:41
Sitat fra: lintho på fredag 15. februar 2019, klokken 19:11
Noen i Trondheim som har fått leveringsdato?
En kollega som bestilte i januar har utlevering 25. februar. Jeg som reserverte i 2016 og bestilte når de åpna har ikke fått final invoice ennå.

Jeg fikk en epost om utlevering på Lade 27. februar. Det tar jeg med en klype salt ettersom det ikke har skjedd noen som helst endring på kontoen min. Ingen faktura og ikke noe vin-nummer.
Mange som er i samme båt som deg, som har ringt og fått bekreftet levering. Virker som dokumentene på kontoen har null komma niks å si

vifteovn

På e-post frå Tesla (11. feb) fekk eg beskjed om levering i Drammen den 21. feb. I dag fekk eg ein sms frå Tesla der levering var satt til 2. mar i Drammen. Eg får ringa dei på måndag og høyra om dei har bestemt seg.

akseln

Blir utleveringbonanza på vsremessa i Lillestrøm i uke 10. Fikk sms om endret utlevering fra Drammen til "Lillestrm" onsdag 6.3.

mack_


Elmo

Er det noen UTEN Performance som har fått leveransedato enda ??
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Virelli

Sitat fra: Elmo på lørdag 16. februar 2019, klokken 17:39
Er det noen UTEN Performance som har fått leveransedato enda ??
Jepp, den første TM3 som ble kunderegistrert i Norge var LR. Eieren bekrefta på face, og henta ut bilen idag.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA