Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvilken bil kommer du fra?

Startet av SabreMan, torsdag 31. januar 2019, klokken 21:15

« forrige - neste »

Rolf Gjerdsjø

Model 3 skal erstatte en 2016 Ford Mondeo AWD, men "kommer fra" blir jo et definisjonsspørsmål, i og med at vi jo også har en Model S.
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D


fjongfasong

2004 model passat, som jeg egentlig er veldig glad i, har vært så og si kostnadsfri annet enn slitedeler drivstoff etc. Ekstremt praktisk, spiser så og si alt man dytter i den, og best av alt er man man kan gi veldig beng i vedlikehold.

Nå er den tatt av rust og ikke helt sikker på veien. Jeg gleder meg veldig, meg gruer meg også litt til å måtte bry meg i større grad, for ripene, de kommer jo enten man vil eller ikke :P


dudeldei

Har i dag Opel Ampera-E. Får ny Hyundai Kona til neste uke, men fikk altfor lyst på TM3, så jeg vil selge Kona( ::)) med en gang.  :laugh:

HermanGatevold


Kris_TM3

En kvass 2007 Toyota Auris. Kommer sikkert ikke til å merke så stor forskjell :)

mrslovvo

2013-mod. Chevrolet Trax AWD bensin, kjøpt i 2016. Ville kjøre manuelt gir de første årene etter jeg fikk lappen for å lære manuelt ordentlig, før jeg nå går over i nesten selvkjørende bil :)

Karma


kc

Opel Corsa 1.4 som ble levert med flere feil enn de første TM3`ene.
Det skal MYE til for at jeg blir skuffet over dette byttet :laugh:

Walts

Eier: Tesla Model Y LR 2021
Tidligere: Tesla Model 3 LR 2019

hemi

Sitat fra: Taben på fredag 01. februar 2019, klokken 10:01
Hei. Jeg selger min I-Pace og kjøper 2 x Tesla model3 isteden. Vil beholde min model X P100D som jeg er veldig fornøyd med.

For meg ble Jaguar I-Pace et feilkjøp, kunne like gjerne beholdt vår Leaf som bil nr 2.

I-Pace; altfor kort rekkevidde. Altfor lang ladetid på såkalte hurtigladere på 50kW, 100kW ladere er ikke utbygget og lader sakte i lav temperatur (tar 2 timer mot Tesla 45 minutter). Lang ladetid på 400v 3fas16A, da den mangler ombordlader (tar 20 timer mot Tesla 10 timer)). Masse oppståtte feil på bilen og dertil inn og ut av verksted. På langtur er sittekomfort ikke optimal og setene er blitt pløsete etter 18000 kjørte kilometer.

rimelig klar tale, jeg vurderer e-tron, men redd den faller i mye av fellene til i-pace. så ender med en litt glorifsert i3.

Dani3l

2016 Passat Businessline uten AWD og med for liten motor. Trenger ikke prøvekjøre TM3...

2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

SabreMan

Dere som ikke har bil for øyeblikket, kan ta utgangspunkt i den forrige bilen dere eide.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

anrefsah

Kia Soul, 2016, som er eneste bil i dag. Gleder meg veldig til lengre rekkevidde og høyere nerdefaktor
Her skal lading styres med Tibber integrasjon etterhvert, og selvfølgelig talestyring via Google Home

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk


Karl Inge Eriksen

Audi A4 avant s-line 2009 . Så jeg er vant med hardt understell

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA