Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Visning av EQC 14 februar i Oslo

Startet av Counterpointer, tirsdag 29. januar 2019, klokken 14:39

« forrige - neste »

Counterpointer


Pneg

E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

Counterpointer

Det pleier være lite eller ingenting nytt på slike arrangement! Det er hvertfall min erfaring etter å ha vært på endel slike.

Jeg har lyst til å se bilen på nært hold. Det er min forventning.

Tviler sterkt på at det kommer prisinfo!

Pneg

Sitat fra: knut.aulie på tirsdag 29. januar 2019, klokken 19:27
Det pleier være lite eller ingenting nytt på slike arrangement! Det er hvertfall min erfaring etter å ha vært på endel slike.

Jeg har lyst til å se bilen på nært hold. Det er min forventning.

Tviler sterkt på at det kommer prisinfo!

Ok, takk. Står på etron lista med høyt nummer. er vel bare og vente og se..
E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

Odd Knutsen

Eniig i at det normalt er tilnærmet null info på slike arr. Men jeg er av tradisjon en MB-mann og tar turen til Oslo 14/2 for å SE bilen. Står også på Etron liste og den ser på nåværende tidspunkt ut for å være et bedre valg. Dog litt vel traust i fasongen. Synd Etron ikke har adoptert One-pedal fra Nissan, slik MB og BMW hevder de har.  Stod forøvrig på Ampera liste i sin tid, men endte opp med nye Leaf og er kjempe fornøyd med den
Kontrakt AE 09.11.2016.
Nissan Leaf Tekna 2014 tilbakelevert etter lease 02.04.17.
Fosil historie: Mange MB, Opel, Golf

Trond.m

Synes bilen så finere ut i virkeligheten enn på bilder. Det som kanskje overrasket noen var at bakkeklaringen er nokså liten på grunn av batteripakken som ligger under bilen. Bilen kan heller ikke heves, da det bare er luftfjæring bak. Ser imidlertid ikke noen begrensninger i forhold til min bruk.

Rekkevidden ble oppgitt til over 400 km etter WLTP. Jeg spurte om de refererte til kombinert forbruk og det bekreftet de. Det blir en utfordring å få til siden batteriet har ca 10 % mindre nettokapasitet enn det i e-tron.

Priser skulle visstnok komme tidlig i Q2, så da snakker vi kanskje om april / mai ?

Har tidlig reservasjon på e-tron, men sitter nok på gjerdet til prisene på EQC er klare.

Counterpointer


Butare

#7
Jeg var på visningen 14.2. Dette ga meg lite nytt som ikke var kjent gjennom 100-vis av youtube videoer. Jeg var fornøyd med at bilen hadde den fargen jeg ønsket meg. Da fikk fruen også sett den. Bilen tilfredstiller mitt behov. Jeg er spent på den endelige bekreftede rekkevidde. De lover "over 400". Vi får se.... Da er det bare å vente på prisene. Disse skal hvistnok være klare tidlig i 2. kvartal. Jeg er ikke mere lojal til Mercedes enn jeg er til bakeren på hjørnet. Er prisen for høy, finner jeg meg en annen butikk. Men, skulle det bli bestilling så er jeg på c-tallet i kø nummer. Så da forventer jeg levering i sommer.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA