Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av bil

Startet av Ae, tirsdag 29. januar 2019, klokken 13:46

« forrige - neste »

Trond.m

Ja, 23.4 skulle det ha stått 😊

Helt grei Sørlending

Noen som vet om Audi har fått fart på logistikken fra Tyskland etter problemene i vår/sommer?

Forstod at det historisk har vært typisk 3 uker fra produksjon til levering, men at dette tidvis har vært en del lenger pga Corona.

Ser at det nå kjøres stabilt to ukentlige ankomster i Oslo, samt en til Drammen, men det fordrer jo at Audi får bilene til havna og har plass ombord også. Venter på en AS55 som produseres denne/neste uke...

storeulv

Sitat fra: Helt grei Sørlending på mandag 07. september 2020, klokken 17:42
Noen som vet om Audi har fått fart på logistikken fra Tyskland etter problemene i vår/sommer?

<snip>

Venter på en AS55 som produseres denne/neste uke...

Tja, jeg venter på en bil som var bekreftet ferdig sammensatt fredag 10. juli. Den var angivelig på vei til Bremerhaven for 3 uker siden...
VW eGolf  MY 2017
Audi e-tron 50AS MY 2020

Eleo

Sitat fra: Helt grei Sørlending på mandag 07. september 2020, klokken 17:42
Noen som vet om Audi har fått fart på logistikken fra Tyskland etter problemene i vår/sommer?

Forstod at det historisk har vært typisk 3 uker fra produksjon til levering, men at dette tidvis har vært en del lenger pga Corona.

Ser at det nå kjøres stabilt to ukentlige ankomster i Oslo, samt en til Drammen, men det fordrer jo at Audi får bilene til havna og har plass ombord også. Venter på en AS55 som produseres denne/neste uke...


jeg sitter å venter på en SB50, bekreftet levering i uke 45 . Bilen ble lagt i bestilling midten av juli, og mener å huske at bilen skulle bli produsert i uke 38-39. Så noe lengre enn 3 uker .
21 e-tron Sportsback 50-AS black on black.
aka Darth Vader

Nm91

Jeg venter fortsatt på en 50 (ikke SB) med produksjon i uke 27 og forventet levering i uke 33. Usikker på hva som skjer her. Lite info fra selger..

Trond.m

Sitat fra: Nm91 på tirsdag 08. september 2020, klokken 14:40
Jeg venter fortsatt på en 50 (ikke SB) med produksjon i uke 27 og forventet levering i uke 33. Usikker på hva som skjer her. Lite info fra selger..
Merkelig bingo. Min 50 SB AS med produksjon uke 27 ble levert allerede 23. juli.

Thange

Hentet 55SB uke 32 og den var produsert i uke 25.

Nm91

Sitat fra: TM på tirsdag 08. september 2020, klokken 16:02
Sitat fra: Nm91 på tirsdag 08. september 2020, klokken 14:40
Jeg venter fortsatt på en 50 (ikke SB) med produksjon i uke 27 og forventet levering i uke 33. Usikker på hva som skjer her. Lite info fra selger..
Merkelig bingo. Min 50 SB AS med produksjon uke 27 ble levert allerede 23. juli.

Det var veldig rart. Enten må det ha skjedd noe med min, eller så må de ha tatt ferie mellom våre biler. Noen som har fått levert bil med produksjon i uke 28 eller senere?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA